You are viewing a single comment's thread from:

RE: Segwit2x HardFork ve Replay Protection: Firsat Degil, Tehlike...

in #tr7 years ago

Segwit2x tehlikesi şimdilik geçti ama sanırım tether bence su an en buyuk soru işareti .? Surekli piyasaya tether sürülüyor ve karsılığı oldugunu düşünmüyorum. 20 milyonluk 1 parti üretim tetherin piyasa hacmine etkisi milyar doları bulabiliyor boyle etkili ve tehlikeli! Bu konuda görüşlerinizi merak ediyorum.

Sort:  

Teknik detayını bilmiyorum ama Fiyatının sürekli 1$'da kalması için, Bitcoin adetinin arttıkça onun adetinin de artması gerekmiyor mu? Bi şeyi kaçırıyorum galiba mı?

t-btc.png

BITCOIN ve diğer coinler için USDT, bir KAÇIŞ LİMANI hükmünde.. Popülerliği pek eksilmez..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68297.87
ETH 3746.45
USDT 1.00
SBD 3.67