Nergis Bulut Yardım Kampanyası.

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar r10.net de gordugum ve sizlerinde yardımı dokunacagini bildiğim için konuyu açtım. Eğer yardım yapmak isterseniz aşagida iban numarasi bulunmaktadır. Eğer steem ve sbd ile yapmak isterseniz bana yollayabilirsiniz aciklama kismina "nergis bulut " yazmayi unutmayin. Toplanan sbd ve steemleri bozdurup yardima muktar kardesimizin hesqbina yolayacagım. Yapacağiniz ve yaptiginiz yardimlari Allah kabul etsin.

Merhaba arkadaşlar.
Ben Bitlis ilinin Tatvan ilçesinde Sadullah Gencer Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde bilgisayar öğretmenliği yapıyorum. 10. sınıfta bulunan Nergis Bulut adındaki öğrencimin küçük yaşlardan beri işitme engeli mevcut. Ailesinin maddi durumunun kötü olmasından dolayı tedavi edilememiş. Valilik oluru alınarak hesaplar açıldı. Ramazan ayında hayır işlemek isteyen arkadaşlar yardımda bulunursa çok seviniriz.
İmkanları olan arkadaşlar sosyal medya, sözlükler , forumlarda yayabilirse çok hızlı ilerleme kaydederiz.
Ameliyat için gereken tutar 80 bin tl
Şuan toplanan tutar 10 bin tl

Şimdiden herkese teşekkürler

Valilik Oluru E-imza ile doğrulanmış PDF

Valilik oluru ve IBAN bilgileri aşağıda mevcuttur.
https://prnt.sc/jkpiws
https://prnt.sc/jkplqi
https://prnt.sc/jkpm2d

Öğrencimizin videosu

Sort:  

Acil sifalar diliyorum.Valilik numaralarini birakmışsınız.Yardimı olacaktır umarim.

Congratulations @myo! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @myo! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60752.39
ETH 2904.82
USDT 1.00
SBD 3.73