Sadece Bi' Benzetme mi?

in #tr6 years ago (edited)

FB_IMG_1532804269537.jpg

Merhaba Arkadaşlar,
Bugün 'ilginç' olarak nitelendirdiğim bir fotoğrafı paylaşmak istiyorum.
Birkaç sene önce Konya'yı gezerken Seydişehir ilçesinde Tınaztepe mağaralarını görmek istedim. (Biraz macera katmak iyi gelir çoğu zaman)

(

Güzel bir deneyimdi. Şöyleki;
Dışarıdan ürpertici gibi görünmesine rağmen mağaradan içeri girince cesaretleniyorsunuz. Her bir adımla sona yaklaştığınızı bilmek ayaklarınızın altında gıcırdayan ıslak tahtalara rağmen motive ediyor ve 1500 metrelik yürüyüşü "Bir de bunun geri dönüşü var" diye düşünmeden tamamlayabilirseniz ödül olarak yorulduğunuz o noktada turkuaz renkli büyük bir gölete kuşbakışı bakarken buluyorsunuz kendinizi. Fotoğraf çekmek istemeniz boşuna çünkü o güzel rengi yakalayamıyorsunuz mağara içerisinde. Buraya kadar ilginç diyebileceğim hiçbir şey yok.

Taaki geri dönerken mağara duvarında "SEMA HALİNDEKİ MEVLANA SİLÜETİ 'ni ve onun o kadar doğal duruşunu görene kadar.

Sort:  

Ben şu an Konya'da ve anlattığın psikolojide olmadığım için Mevlana görmüyorum. :)

Ama mağaranın içinde sanırım kalkanını omuz hizasına kaldırmış bir şövalye ya da gladyatör görüyorum. Bunu neden gördüğümü de bilmiyorum. Oysa çok uykum var şu an.

Bir de sabah bakmalı. Belki ben de gladyatörü görürüm.

ben de pelerinli, başındaki zırh kese kağıdına benzeyen, elinde kalkan olan şövalye tipli birini ve sağda bıyıklı bir kafa gördüm:))

Sağdaki bıyıklı kafayı ben de gördüm:) ve hatta biraz zorlasam yanından da yarım yüzlü bir heykel çıkacak.

Congratulations @naturelover45! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 62177.56
ETH 2918.14
USDT 1.00
SBD 3.66