You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #1: Sudefteri

in #tr5 years ago

Nihayet eve dönüp yorumumu yazabiliyorum. 🍃 @damla gerçekten burada olman insana mutluluk veriyor. Başlattığın her bir projede içtenliğinin verdiği sıcaklık insanı hemen sarıveriyor.

@sudefteri seni zar zor üye yapıp da, günlerce ilk yazını yazdırmaya uğraştığımı dün gibi hatırlıyorum :) Her gün darlamama rağmen (belki de içinden birtakım laflar ederek🙄) gerçekten iyi dayanmıştın. Ben olsam o kadar sabırlı olamazdım belki de. 🤷‍♀️

Sonuna kadar keyifle birkaç defa okudum. Yaptığın her şeye son derece özen gösteriyorsun ve bu huyunu seviyorum 💕

Sort:  

@neokuduk ben de çok mutluyum aramızda olduğun için. İyi ki gelmişsin. Su ile birlikte ikiniz de harika insanlarsınız 💐

sen de öylesin canım💕

iyi ki öyle yapmışsın, burada hep beraber olmaktan mutluyum 🙆‍♀️
çok teşekkür ederim beğendiğin ve bu güzel sözlerin için🌼💕

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67621.06
ETH 3787.11
USDT 1.00
SBD 3.50