You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #7 / Bu kente yalnızlık çöktüğü zaman...

in #tr6 years ago

Bu hissi iyi bilirim. İnsan öyle bir alışıyor ki sonra, tam tersini, yani bir yerlere kök salma fikrini düşününce çıldıracak gibi oluyor. Her yeni yüze merhaba dediğin anda aslında gün gelince gidecek olmanın verdiği rahatlıkla yaşamanın da ayrı bir güzelliği olduğunu belki çok sonra farkediyorsun ama bu sırada kendinle olan bağın da muazzam hâle gelmiş oluyor. En iyi dostun, hiçbir zaman ardından el sallamayacağın kişi kendin oluyorsun. Evim, memleketim dediğin bir yer, bir kara parçası olmadan, kendini hiçbir yere ait hissedemeden yaşayıp gidiyorsun. Ta ki günün birinde "evim" dediğin yere kavuşuncaya kadar :) Yerleşik bir düzen gerekmez ve hatta olmasın daha iyi, kendini gördüğün bir çift gözle olduğun her yer evin oluyor nihayetinde. İşte ordan ayrılmak, kısa süreliğine de olsa, diğer hiçbir ayrılığa, vedaya benzemiyor. Dönüp dönüp geriye bakma hissini iyi bilirim.

Çok uzattım toplayamadım cümlelerimi ama bugün sabah gözlerimi açtığımdan beri Harry Potter izleme gibi bir harikulâdeliğin verdiği ayak yere basmama durumu yaşıyorum, sen anlarsın beni 😘

Son ekleme: Tam karşındayım bütün dağınıklığımla. Dolabın üst rafı senin olabilir bu sefer. 😛

Sort:  

En iyi dostun, hiçbir zaman ardından el sallamayacağın kişi kendin oluyorsun

ne güzel bir ifade..
evet tıpkı bu şekilde oluyor, böyle olmaya mecbur kalıyorsun bir nev'i..

kendini gördüğün bir çift gözle olduğun her yer evin oluyor nihayetinde. İşte ordan ayrılmak, kısa süreliğine de olsa, diğer hiçbir ayrılığa, vedaya benzemiyor

birkaç cümle daha ekleseydin başlıbaşına bir yazı olurdu ve biz de arkamıza yaslanıp keyifle okurduk..
özlendin diyorum anlasana..🙆‍♀️

sabah gözlerimi açtığımdan beri Harry Potter izleme gibi bir harikulâdeliğin verdiği ayak yere basmama durumu yaşıyorum, sen anlarsın beni

şu an beni kışkırttığının farkında mısın acaba:)
3saatlik uykunun ardından uyanıp bu satırları yazıyorum mahmur gözlerle (umarım saçmalamıyorumdur, biraz öyle gibi hissediyorum da:)
felsefe taşını açıp gözlerimi kapayıp repliklerini bildiğim her sahneyi gözümde on yüz bin milyonuncu kez canlandırsam mı acaba:) belki tekrar uyurum.. 🙆‍♀️
niye uyanmıştım ki ben🤦‍♀️

neyse daha fazla yazmıyorum sonra tekrar okuyayım burayı, kesin editlenecek saçmalıkta yazmışımdır.🙈

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64160.97
ETH 3145.28
USDT 1.00
SBD 3.86