Kaliteli yaşam [Cointurk 28. Projesi]+[nesib887#1581]

in #tr6 years ago

Meraba arkadaslar bu günkü konuyla alakadar onu söyleye bilirim ki ,Kaliteli yaşamak için insan kendisi üzerinde iyice çalışmalıdır.Her bir şahs iyi güzel günler geçirtmek ister her bir şeyi olsun ister sıkıntı çekmesin ister lakinn her kesde kaliteli hayat yaşamaya ulaşamaz .Kaliteli hayat için İlk önce akıllı olmak gerekiyo akıl oldukdan sonra her bişey kendi akariyla seni o hayata aparacak .Bazıları düşüner ki her şeyin arkasında para durur amma bu çok yalnış akıl olmadıkdan sonra paran olsa ne olur olmasa ne olur olacak 2 günde mahv edeceksin hayatın bitecek aklın olacak her gün para üste para kazanacaksin
image
hayatını lüks yaşayacaksin.Ben kendimden danışım sizlere 2012 yılında babamı kaybetdim.
image
askerdim babamın ölümünü bile göremedim 😔 babam fakirdi zengin diyildi .Askerden döndüm İtfayede çalışmaya başladım
image
Hayat zor çiyninde ağır yükler var çalışdıkca paramı biriktirdim ailemi dolandirdim çalışa çalışa universteye bile kabul oldum daha sonra kendime araba aldim
image
şimdi daha ireli planlarım var amma zaman lazim bir sözle herbirşey insanın kendi ellerinde zengin olmakda fakır olmakda .her kese başarılar dilerim Allaha emanet olun

Sort:  

Aileyi dolandırmak ne? İyi mi kötü mü:-)

Aile başçısı olmak aile saklamak yani unutmusum sizde dolandırmak farkli mana veriyo

Dostum ela yazmışsın

Öpürem dosdum 😘😘😘

Allah yardımcın olsun ve Allah kolaylık versin sana hayatında başarılar dilerim. Güzel bir yazı olmuş

Çok teşekür ederim sizlerede başarılar dilerim 👍

Teşekkürler ediyorum Allah razı olsun senden

İnşaallah hayatın bundan sonra daha kaliteli olar.

insallah cox saqol 🤗 seninde 👍

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55