You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yapışkan Notlar#36- Rep=50 Yolun Yarısı

in #tr6 years ago

hayırlı olsun :) benim de haziran sonuna kadar ki hedefim 50 olmak :)

40 ile 45 arasında neredeyse aldığım her 15 dolarlık oyda 1 reputasyon arttırabildiğimi gördüm. tabii bu oylar hep botlarla oluyor. 50'ye kadar 10 yazı yazmam daha gerekiyor bu gidişle. 50 ile 60 arası yükselmek çok daha zor olacakmış, bakalım göreceğiz. 50 olduktan sonra ama olaylara rep kazanmak için değil, şöyle bir geriye çekilip daha geniş bir perspektiften bakmaya çalışacağım. ne yapılabilir, dlive'a mı yönelmeli, ingilizce mi yazmalı, yatırım mı yapmalı vb.. gibisinden.

Sort:  

Evet şöhret puanı kasmak hele hele botlarla kasmak pek bir şey ifade etmiyor. Şöhret puanını yüksek mi tutmalı? Kesinlikle evet, çünkü platformda iyi gözle bakılıyor. Geriye dönük analizleri kendim için çok yaptım ve doğru yolu bulduğuma eminim.

  • Paylaşım sayım azdı, doğal olarak oy sayım da azdı. Yapışkan notlar serisine başladım ve çok memnunum. Sürekli uzun gönderiler yazmama gerek yok, resimleri kendim hazırladığım için resim aramama gerek yok, anlatmak istediğimi kısa yoldan anlatıyorum.
  • Botları kullanmaya başladım, önceleri zarar ettiriyor diye pek bulaşmıyordum, şimdilerde ise her gönderime bot kullanıyorum. Ayrıca Jumbot üyeliğim var, çok büyük bir destek. esteem, busy gibi platformlardan gelen destekleri de sıkça alıyorum. @arafs hesabının botunu da sıkça kullandım, sistemi tam otursun devam etmeyi düşünüyorum.
  • Yarışmalara katılmaya çalışıyorum, yorum yarışmaları olsun, @kusadasi, @peri, @trliste'nin düzenlediği yarışmalar olsun hepsine katılmaya çalışıyorum.
  • Dlive için yeterli donanımım yok, ama şu an en güzel gelir kaynağı gibi duruyor.
  • Utopian, kurallar katılaşmadan önce gelir kazandığım bir yerdi, şimdilerde ise bug katkısını bile onaylatamıyorum :)
  • Kendi açımdan yatırım için erken olduğunu düşünüyorum ama bir gün muhakkak yüklü miktarda yatırım yapacağım, çünkü gelecek sanal paralarda.

En az bir sene bu şekilde devam edip, sonuçları değerlendirdikten sonra yatırım yapmayı düşünüyorum. Hem o zamana kadar neler değişir görmek lazım. Bir çizgi yakalayıp, çizgiyi bozmadan devam etmeyi düşünüyorum. Umarım seneler sonra yine burada yazışmak nasip olur 😃 👍

vallahi çok güzel özetlemişsin durumu.

bir de halen daha çok yeni olduğumuzu unutuyoruz. burası, zamanı hızlı geçirdiğimize inandırıyor bizi. postların 7 günlük ömrünün olması bizi daha çok yazmaya itince böyle bir algıya kapılıyoruz. umarım site patlamaz ve bu güzel günleri ileride de hatırlarız :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87