You are viewing a single comment's thread from:

RE: 28 Yıl - 7 Dünya Kupası - Hatıralarım

in #tr6 years ago

çok güzel özetlemişsiniz. ben 98 ile birlikte izlemeye başladım. kendi adıma en özeli 2002 dünya kupası idi. lise sondaydım o zamanlar.

fransa fikrinize ben de katılıyorum. net 3 tane şampiyonluk kadrosu çıkarabailecek kadar geniş bir oyuncu havuzları var. şampiyonluk için en kuvvetli adaylar almanya ve ispanya olacak. bir de endüstriyel futbol, futbolcuların yılda 50 maç oynaması, bizim büyümemiz, her şeye kolay ulaşabilir olmamız gibi sebeplerden ötürü bu tip şampiyonalar da eski tadını veremez oldu sanki. umarım bu kez güzel bir turnuva izleriz :)

Sort:  

Çok haklısınız "Futbol sadece futbol değildir" ve "Endüstriyel Futbol" ve "Futbol Ekonomisi" vb terimler hayatımıza girdiğinden beri seyir zevki maalesef azaldı. Bu seneki şampiyonlar ligi çeyrek final ve yarı final maçları bu dünya kupası hakkındaki tüm beklentimi artırdı açıkçası. Bundan sonraki turnuvalarda Milli takımımızın da dahil olmasından sonra ki en iyi dilek güzel turnuva dileği zaten :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63822.89
ETH 3083.13
USDT 1.00
SBD 3.99