You are viewing a single comment's thread from:

RE: In a hole in the ground there lived a hobbit...

in #tr5 years ago

@ruen, bu kadar iyi paylaşımlar yapman sence de haksızlık değil mi :D

tolkien'in dilbilimci olduğunu biliyordum ama çizer olduğunu asla. kitaplar çok şirin duruyor dediğin gibi. lotr film üçlemesine bayılsam da hobbit'leri pek sevemedim doğrusu, masalsı ve çocuksu gelmişti baya. lotr'un dizisi nasıl olacak bakalım merakla bekliyoruz amazon'dan.

Sort:  

Teşekkürler @netknight , Masalsı ve çocuksu gelmesi çok normal çünkü Hobbit bir çocuk kitabı ^^ Hobbit filmleri aslında çok eleştiri aldı fanlardan, ben de eleştirdim bir çok yanını kullanılan effectlerin realistik olmaması bunlardan biri. Bir diğeri ise görece kısa bir hikayenin 3 büyük filme çekip uzatılması. Yinede ben hobbit filmlerini de seviyorum, hepsinin yeri ayrı. LOTR'nin dizisini ben de merakla beklemekteyim, geçenlerde bir harita paylaşmışlardı Tolkien'e gönderme yaparak. Çünkü Tolkien'de Orta Dünyayı yazmaya Thorin'in haritasıyla başlamıştı.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61674.06
ETH 3067.94
USDT 1.00
SBD 3.81