You are viewing a single comment's thread from:

RE: YARDIMSEVER İKİ SENE

in #tr5 years ago (edited)

gerçekten içtenlikle yazılmış, incelik kokan bir yazı olmuş @sahinadm. ben de seni bunun için tebrik ederim.

Kendimizi üst seviyeye çıkarmanın emin bir yolu, başka birinin üst seviyeye çıkmasına yardımcı olmaktır.
Booker T. Washington

harika bir düşünüş şekli, daha yeni benim yöneticim şunları söyledi bana: "bir yönetici, yanında veya altında kendisiyle çalışan kişilerin bir üste/üst pozisyona geçmesinde etkili olduğu kadar başarılıdır. raporlar felan hikayedir." demişti. ve kendisi de gerçekten dünya tatlısı ve iyisi bir insandır. demek ki bu sözü şiar edinenlerin böyle bir ortak noktası oluyormuş.

ve @damla. buradaki tüm güzel sözleri hakediyorsun. umarım insanlara yardım etme hevesin ve enerjin hiç eksilmez. nice yıllar dilerim, hep burada ol. sevgiler. 🌸 🎂

Sort:  

Teşekkür ederim güzel sözlerin için @netknight . Hep beraber burada olalım :)

Teşekkür ederim güzel sözlerin için hocam. Birlikte yükselmek olsun tek gayemiz dilerim.

Şu an senin albümleri dinliyorum bu arada. :)

beğendiklerini duymak isterim :) youtube linkini de dinleyiciyi fazla yormamak adına 60 şarkıya indirdim. böylesi daha içime oturdu doğrusu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62120.17
ETH 3179.04
USDT 1.00
SBD 3.75