Rengarenk - Colorful

in #tr6 years ago

kpk-res-min.jpg
Çizdiğiniz şeyler insanın o anki ruh halini yansıtıyor sanırım... Bu açıdan baktığımız zaman benim ruh halim, kimi zaman karmakarışık bir ruh haline sahipken, kimi zaman rengarenk hallere bürünebiliyor. :)
1-min.jpg
Aslında bu çoğu konuda da öyle değil mi zaten ? Hayatımız boyunca kendimizi düşünce yapımıza, inançlarımıza, psikolojimize göre yönlendirdik durduk, bu yüzden belki yeni fırsatları, bilgileri, insanları pas geçtik. Belki yeterli geldiğinden, belki korktuğumuzdan, belki de farkında olmadan yaptık bu tercihi.
Kendimizi sınırları belirli olan bir kafese hapsettik ve orada yaşamaya devam ettik .
2-min.jpg
Ben bu noktada bilgiyi ele almak istiyorum.
İnsan hayatı boyunca, yeni şeyler öğrenmeli, bilgisine bilgi katarken aynı zamanda her zaman bilgiye aç olmalı bence... Yeni şeyler öğrenme dürtüsü her insanda olan bir kavram değil mi ?
3-min.jpg
Steemit'i bile yeni şeylere merakı olan insanlar olarak öğrendik ve tanıdık.
Aynı zamandan bu platformda iyi yerlere gelebilmek için hala öğrenmeye devam ediyor ve kendimizi geliştirmek için çaba harcıyoruz ...
4-min.jpg
Her zaman öğrenilecek bilgiler vardır :) .
Yaptığım çizimleri paylaşırken, daha öncede olduğu gibi kendi düşüncelerimden oluşan yazıları da sizlerle paylaşıyorum. Umarım sıkılmıyorsunuzdur ...
5-min.jpg
Daha önceki çizim konularıma bloğumdan ulaşabilirsiniz...
Okuduğunuz için teşekkür ederim...

Yorum, oy ve her türlü desteğiniz için şimdiden teşekkürler... @netya

6-min.jpg
Thank you for visiting my post Please Follow And Up Vote @netya
netya-logo-min.png
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Sort:  

Çitlerle çevrili rengarenk çiçekli bu ağaç hangi evin bahçesinde acaba:)

Böyle bir ev varmı bilmiyorum, hayal gücümün ürünü 😊 Yorum için teşekkür ederim 🤗

Senin resimlerini izlerken içim açılıyor baharı yansıtıyor resimlerin renk renk cıvıl cıvıl 😍

Teşekkür ederim @baycan ... 😊

Harika bir çizim, rengarenk. Renk körü olduğum için pek renk göremezsiniz benimkilerde ^^ Ama bence artık senin de kareli kağıttan çizim kağıdına geçmenin zamanı gelmiş, ne dersin?

🙂 ... Kareli kağıt devamlı elimin altında olduğu için resimleri genelde ona çiziyorum... Yanı aniden plansız programsız çizimlerde bu şekilde oluyor...
Ama yinede dediginiz gibi çizim kağıdında çizmek gerekiyor 😉
Yorum için teşekkür ederim...

Çizimler her daim süper :) ben mandala boyama aldım onunla avunuyorum

Teşekkürler 😊mandala boyamak gerçekten çok zevkli

Renkli ve kocaman çiçekleri olan bir ağaç gerçekte olsa herkes selfi için yarişa girerdi sanırım 😊

Evet aynen size katılıyorum,böyle bir ağaç olsa ne güzel olurdu😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97