MÜCELLA...

in #tr5 years ago

Kendi hayatımızı yaşamak, bazen insanı ne kadar da yoruyor. Durmak yok, hayatın koşuşturmasıyla savrulup gidiyoruz. İnsan dinlenmek istiyor, kendi kabuğuna çekilmek istiyor, herşey dursun istiyor, yeter artık bir mola istiyorum hayattan demek istiyor. Kimse size bunları vermiyor. Bana da kimse demiyor, hayatı senin için durduruyorum, kendinle kal, kendini dinle, herşeyi unut diye.

Belki gerçekten hayatı durduramayız ama kendimiz için biraz da olsa, o hayatı durdurup, kendi hayatımızdan, o yoğun kargaşadan çıkıp baska hayatları yaşayabiliriz. Birazdan benim yapacağim gibi:)

Yeni bir hayatın içinde olmak, onu yaşamak için yeni bir kitaba başlıyorum.

  "MÜCELLA"  NAZAN BEKİROĞLU

" Adım adım hayattan çekilirken bunu neredeyse hiç fark etmeyen... Neyi beklediğini bilmeden bekleyen... Derken günün birinde, kıyısında kaldığı hayata son bir çabayla dönmek isteyen..."

Kendi dünyamdan çıkıp başka dünyalara, o dönemleri yaşamaya, o duyguları hissetmeye gidiyorum...

Posted using Partiko Android

Sort:  

İyi yolculuklar. Ben başka hayatlara gitsem de oradaki sıkıntı strese yapışıyorum. Doğru yere bakabilsem bence hangi hayatta olduğum fark etmez :)

Teşekkür ederim. Çıktım bakalım bir yola, beni nerelere sürükleyecek. Siz seçmediğiniz için olabilir mi acaba? Bence siz isterseniz doğru yere bakabilirsiniz... :)

Posted using Partiko Android

Kendi beynine söz geçirmek ne kadar zor hiç düşündün mü? :)

Hiç düşünmedim ama şu saatten sonra düşüneceğim:))

Posted using Partiko Android

Congratulations @nikaja! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 300 replies. Your next target is to reach 400 replies.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Yolunuz açık olsun.

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim:)

Posted using Partiko Android

Kendi payımıza çıkarabileceğimiz bazı şeyler başka zamanlarda olabilir, iyi yolculuklar...

Evet olabilir. Teşekkür ederim:)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 62166.63
ETH 3021.89
USDT 1.00
SBD 3.72