You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sleek Solstice Highlighting Palette..

in #tr5 years ago

En sevdiğim markalardan biri. Daha önce çok üzülüyordum Türkiye de satışı yok diye. Artık burada da bulabildiğime seviniyorum:)

Posted using Partiko Android

Sort:  

maalesef Türkiye'den çekiliyor sleek Gratis'de çok iyi bir indirim var o yüzden gitmeden bak bence :-))

Inanamıyorum. Bu kadar iyi bir marka nasıl çekilir? Haber verdiğine çok sevindim. Böyle bir bilgim yoktu. Manhahattan markasını da beklerken sleek geri çekiliyor:(

Posted using Partiko Android

evet maalesef uzun zamandır hem ilgi görmüyordu hem de yeni ürün gelmedi tahmin etmiştik ama bu kadar çabuk beklemiyorduk :-((

Böyle bir marka nasıl ilgi görmez anlayamadım.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63572.52
ETH 3097.69
USDT 1.00
SBD 3.88