Poşet davası.....

in #tr5 years ago

Market poşetleri olayını sanırım herkes biliyor. Olay diyorum gerçekten olay oldu çünkü. Birçok insan henüz durumun ne olduğunu anlamış değil , 25 kuruşa takmış durumdalar. Umarım en kısa zamanda doğayı kirletmemek için olduğunu anlarlar. Ayrıca markete gidip alışverişi yaptıktan sonra poşet satın almamak ayıp gibi geliyor insanlara sanki 25 kuruşları yokmuş gibi:) ve tabi poşetleri satın alıyorlar:(
Çok yazık. Çevremize bu durumu anlatmak bilinçlendirmek gerekir. Dün akşam markete gittim yanıma da giderken, güzel bez çantalar aldım ve yaptığim alışverişi bu çantalarla taşıdım diğerlerinin utandıği şeyi ben gururla yaptım. Eve geldigimde kızım ve oğlum, anne bu çantalarlamı gittin alışverise poşet almamak için mi dediler. Hayır dedim 25 kuruşunda değilim tabi ki, bunu gerçekten doğayı kirletmemek adına yapıyorum ve yapmaya da devam edicem. Vay be anne , harikasın dediler;)
Umarım bu konuda duyarlı oluruz....

Sort:  

Sizi önce çevreye karşı duyarlı olduğunuz için sonra da bu güzel yazınız için tebrik ederim.

Çok teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71539.00
ETH 3603.23
USDT 1.00
SBD 4.75