Gelecek Bizim İçin Dündü !

in #tr5 years ago

Toplaşın eliboşlar!


[Kaynak]

Dediğime bakmayın çok önem veriyorum. Birileri bunu yapmalı ve biz ülke/millet olarak bu konuda biraz geride kaldık gibi hissediyorum. Resme büyük pencereden bakabilecek insan yetiştirmekten ve onları bir arada uyumlu çalıştırabilecek ve dünyayı değiştirecek fikirler üretmelerini sağlayacak düşünce merkezlerinden bahsediyorum biraz daha. Çok yukarıda bir hedef koyup bu hedefe ulaşabilmek adına alt hedefler, hedefe ulaşmamıza yardımcı olacak stratejiler, bu stratejilerin yönetimi, alta başka hedefler, stratejiler falanlar filanlar diye devam edecek. Kimileri fikri salacak, kimileri uygulayacak, kimileri yaşamasını ve bazen de yön değiştirmesini sağlayacak.


[Kaynak]

Anonim değilim, her türlü beni bulurlar, bu yazının devamında bir düşünce suçu işlemeyeceğimden emin olabilirsiniz. Okumaya devam etmek ya da etmemek tamamen sizin takdiriniz. Okuyarak da herhangi bir suça ortak olmayacağınızdan emin olabilirsiniz. Sanırım ..

Run Forest Run ..

Tükkanın adını iyi bulmak lazım. Tükkanın karizmatik bir adı olursa yetenekleri daha kolay bulup benimle birlikte düşünmeye itebilirim. 3-5 fikir üretirsek bu iş tamamdır, birisi de bizi fonlar :) Unutmayın temel fikirler, onları yaşatan uygulamalar yok olduktan sonrada neredeyse her zaman varlıklarını devam ettirirler. Fikir üretmek aslında analiz yapmaktan geçiyor. Analiz yapabilmek için çok yukarıdan izleyebilmek gerekiyor. Ne kadar yukarı tırmanabilirsiniz bir düşünün bakalım.


[Kaynak]

  • Evrenin sınırlarını zorlayacağız!
  • Düşüncesizliğe karşı bir isyan başlatacağız!
  • Geleceğe şekil vereceğiz!
Yukarıdaki 3 cümleyi bir abi demiş, ne de güzel demiş, ben de çok sevdim ve yukarıda paylaştım. Daha iyilerini bulmalıyım :)) Biz zaten hep başkalarının kurguladığı hayatı yaşıyoruz değil mi ? Ya da kendi seçimimiz sandığımız şeyler aslında bir başkasının bizim için daha önceden seçtiği değil mi ? Restine rest ulan ayı demek istiyorum. Yukarıdaki 3 cümlenin yerine bir şeyler bulmak lazım. Böyle afilli cümleleriniz olursa ses verin, ben bir tane buldum yukarıya yazdım. Senin neyine ulan strateji diyen olursa da saygıyla selamlarım. Fikir üretemeyen ilk düşünce merkezi olarak da tarihe geçmeyi planlıyorum.

Bunu da inceleyin belki fikir verir.

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz


Posted from my blog with SteemPress : https://obulunmaz.000webhostapp.com/gelecek-bizim-icin-dundu/

Sort:  

''Birileri demiş, sınırları çizmiş, burda yaşıcan demiş. Birileri demiş ki, bu maaşı alıcan demiş, bu okula gidicen demiş. Bunlara karşı çıkmıcan demiş. Amına koyim bunların hepsi, ben söylemeden önce, ben yapmadan önce, birileri tarafından söylenmiş. Ben istemedim ki bunların hiçbirini!'' -Behzat Ç.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Obulunmaz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00