You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yerli borsalara çağrı yapmayın.

in #tr6 years ago

Yazdıklarınıza büyük oranda hak veriyorum. Bir kaç küçük notum var. Siz sadece ilk 10 kripto paraya mı yatırım yapıyorsunuz ? Bazen fark yaratmak için gelecek vaadeden daha düşük hacimli kripto paralardan almıyor musunuz ? Varsayalım steem ileride çok büyük hacimlere ulaştı. Türkiye'nin ilk ve en eski Steem ticaretine olanak sağlayan sitesi biziz demek bir avantaj sağlamaz mı ? Bana portakal satan bir esnafın acaba tutar mı diyerek ? Ananas da satması gibi görünüyor. Örneklere takılmayın lütfen.

Bu arada Decentralised Exchange siteleri ile bu kar amacı güden merkezi borsaların tamamı kaval çalarlar yakın zamanda diye de bir düşüncem var.

Teşekkürler.

Sort:  

Yatırım danışmanlığı yaptığım için hacmim büyük, bu yüzden evet neredeyse ilk 10 kripto para dışına çıkmıyorum. Çıkamıyorum. Başkaları yatırım yapabilir, doğrudur, ilk başladığım yıllarda ben de düşük hacimlerde trade'ler yapıyordum. Burda anlatmaya çalıştığım, benim işlemimden alacağı komisyonla, düşük hacimdeki az işlem yapılan coinden alınacak komisyon bir değil. Arada az bir fark yok, binlerce kat fark var.

Ayrıca ilk ve en eski olmak ne katabilir ki? BTCTürk benim ilk göz ağrımdı da ne oldu, hacimler yüzünden diğer siteleri de kullanmaya başladık. Önemli olan ilk olmak değil, insanların gözünü boyayabilmek. Steem'i getiren borsalar, buna ciddi kaynak aktarmazlarsa iyi değil tam tersine kötü reklam olur. (yazıda belirttiğim gibi). Bu gözler, "1 hafta sonra şu gün şu saatler arası bakım yapacağız" mesajına, SİZ DE DOLANDIRICISINIZ İŞTE HEBELE HÜBELE diyen insanlar gördü.

Her ne olursa olsun, steem'in pazar hacmi 10 katına dahi çıksa zarar yazdırır.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63956.43
ETH 3320.30
USDT 1.00
SBD 3.92