You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kıssadan Hisse: Mısır Tarlasının Verimi ve Toplum

in #tr6 years ago

Şerefsizim aklıma gelmişti :) Bugün bu hikaye aklıma geldi yazayım dedim, sonra amaaan yarın yazarım dedim :) Bir eğitimde bir arkadaş anlatmıştı bu hikayeyi ve çok hoşuma gitmişti. Sen o arkadaş değilsindir herhalde değil mi ?

Ellerine sağlık, günümüze nasıl da ışık tutuyor değil mi ?

Teşekkürler.

Sort:  

Yorumunuz için teşekkürler :) bende bir tanıdığım vasıtası ile öğrendim bu hikayeyi ve çok anlamlı geldi yazmak istedim. Daha önce bir yerde anlatmamıştım. Ama bir eğitimci olarak ileride öğrencilerime sıklıkla anlatacağım bir hikaye olacak kendisi :) Malum ağaç yaşken eğilir ve doğru bir şekilde yetiştirmeliyiz. Gerçi bana gelene kadar baya yetişmiş olacaklar inşallah :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87