You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yalnızca Takip Et Kazan #7.Hafta / Just Follow to Win #7 Week

in #tr6 years ago (edited)

Teşekkür ederiz başarılarınızın devamını dilerim takipçilerini içinde bot hesaplar var onları eleyip gerçek kullanıcılara vermeniz daha hoş olurdu

Sort:  

Bugün ödülleri dağıttıktan sonra aynı şeyi düşündüm. Aktif olmayan kişilere ya da botlara ödül dağıtmak çok anlamsız oluyor. Nasıl bir çözüm üretebileceğimi düşüneceğim. Bir fikriniz olursa paylaşmanızı rica ederim. Birlikte karar verelim, sözümden de dönmek istemem ama anlamlı bir iş yapmak da çok önemli tabii ki. Görüşlerinizi önemsiyorum.

Teşekkürler.

@obulunmaz

Katılıyorum gibisinden yorum yapan takipçilere verebilirsiniz. Bu sayede gerçek kişiler kazanmış olur. Boşuna diğer kişilere vermenin bir anlamı yok bence tabi sadece bir öneridir bu. 😊

Aktif olmayan kişileri gösteren bir uygulama vardı ama hatırlamıyorum biraz araştırırsanız bulabilirsiniz diye düşünüyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62423.89
ETH 3202.33
USDT 1.00
SBD 3.81