Eski Dosttan Vazgeçiş

in #tr7 years ago

Esaslı olarak tanışmaya başladığım zamanlar lise yıllarımın başlarıydı. O zamanlar sosyalleşmede önemli bir araç olarak gördüğüm sigara kafeterya buluşmalarımızın başrol karakterlerinden biri olurdu. Bazen herkes tek kişiden alır içer (otlanır), bazen de herkes birbirine ikram etme yarışına girerdi. Hatırlıyorum da; ne lezzetli gelirdi o duman!

smoke-2268404_640.jpg


Tam da ergenlik karmaşasının tavan durumda olduğu, hormonların birbiriyle pogo yaptığı dönemde, üst üste yakmanın verdiği o haz da efsanevi bir hatıra sahip.

cigarette-407238_640.jpg

Ergenliği geçelim, erişkinlik döneminde bile en ufak moral bozukluğunda ilk başvurulan yol oldu.


Günün bazı anlarında onunla eşlik edebileceğimiz öyle durumlar oluşturmuşuz ki, ritüel haline dönüşmüş. İş yeri servisi beklerken, yemekten sonra, arabaya binildiğinde, çay eşliğinde, ah bir de yanık espresso varsa tadından yenmez.

beer-2439239_640.jpg

Hafif çakır keyif olduysak, tadının en güzel olacağını düşündüğümüz an budur. Alkolün yanında olmazsa olmaz.

''Kötü sigara yoktur, az votka vardır'' tabiri fena durmadı değil mi? :)


Aslında sigara içen insanların çoğuna göre benim sigaraya olan sempatim daha fazlaydı. Çoğu zaman onu içmekten ciddi anlamda keyif aldığımı ve bundan dolayı yaşadığım mutluluğu ifade edebiliyordum. Buna rağmen bir kaç kez bu durumdan rahatsız oldum. Vazgeçip bırakma girişimlerim oldu. Her deneyişimde kendi içimde aslında bırakmayı çok da istemediğimi biliyordum.

Fakat bir süredir burada olamayışımın sebebi olan ağır soğuk algınlığım dolayısıyla 4 gündür sigaramdan uzak kaldım. Belki çok fazla yorgan döşek yatmadım ama sadece burun tıkanıklığından ve bir an önce iyileşme isteğimden dolayı içmeyi tercih etmedim. Bu sabah kendimi çok daha iyi hissettiğim için artık sigara içebilirim diye düşündüm. Hayır yanılıyorum! Sigara içmediğim bu günlerde kendimi daha iyi hissediyorum.

non-smoking-2497308_640.jpg

Ve canı gönülden isteyerek burada sigarayı bıraktığımı ilan ediyorum. Aslında bu kadar alenen ifade etmek benim için büyük bir cesaret. Çünkü hiç bu kadar ciddi yaklaşmamış, gözlerimdeki gelecek profilinde sigarasız bir hayal kurmamıştım.

Her koyun kendi bacağından asılır mantığıyla biraz liboş bir düşünceye sahibim. Yine de bu gelişmeden sizleri haberdar etmek istedim. Belki birkaç düşüncede değişikliğe sebep olup, iyi hislere vesile olabilirim :)

Images Source 1 , 2 , 3 , 4

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by oktaymutlu from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Büyük bir masraftan kurtuldun dostum.
Hayırlı olsun.

O kısmı biraz geri planda kaldı ama yine de ona verdiğim paraları kumbaraya atıp 10 yıl sonra açsam mı diye düşünmedim değil :)

Güzel bi içerik olmuş @oktaymutlu kardeş, ellerine sağlık.... !!

Çok farklı olmasa da biraz pencereyi değiştirmek istedim. Güzel bulduysanız ne mutlu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69852.07
ETH 3757.14
USDT 1.00
SBD 3.75