Steemit'e Katılmak Şimdiden Keyifli

in #tr7 years ago (edited)

Herkese merhabalar,

Çalıştığım firmada aramıza yeni katılan bir arkadaşım sayesinde makale yazmaya meraklandım. Deneme makaleler hazırlayabilmem için kurallarıyla birlikte elime bir kaç konu ulaştırdı. Daha önceleri bazı sosyal platformlarda yazılar yazmış olmamın avantajıyla kısa sürede makale yazabiliyor olmak bana keyif vermeye başladı. Bu keyifli uğraş neticesinde gelir elde edebilmek işi daha da cazip hale getiriyor. Fakat makale yazmamı benden kim isteyecek ve bunu sağlayabilmem için hangi adımları atmam gerekiyor sorusu ortaya çıkmış bulundu. Bu aşamada İzmir'den bir arkadaşımdan destek almak adına ona ulaştım ve konuşmamızın daha ilk sıralarında bana Steemit diye bir sosyal medyanın varlığından bahsetti. Ortalama bir günlük araştırmalarım dahilinde burada bulunan Türk toplumunun varlığı, site hakkında daha fazla bilgi edinmemi sağladı.

Tüm bunların sonucu olarak artık ben de sizlerin arasına dahil olabilmek için kendimi tanıtan bu yazıyı yazmam gerektiğini gördüm.

İsmim Oktay, 1989'da Bulgaristan'dan İzmir'e göç eden bir ailede dünyaya geldim. 26 yıl İzmir'de yaşadıktan sonra felsefi görüşüm dolayısıyla bir şehre göç etmem gerektiğini düşündüm ve son bir yıldır yaşadığım Denizli'yi tercih ettim. Burada İş Sağlığı ve Güvenliği sektöründe İlk Yardım Eğitmenliği yapmaktayım. Aynı zamanda maddi çıkarlara alet etmeyecek şekilde ikinci mesleğim olarak da müzisyenliği gösterebilirim.

İş yaşamımdan geri kalan zamanımı genelde kitap okuyarak, gitarıma eşlik ederek ve gastronomi üzerine araştırmalar yaparak geçiriyorum. Çoğu zaman günün 24 saatten çok daha fazla sürmesini dilediğim oluyor :)

Genel olarak mutlu bir mizaca sahibim. Espri yeteneğim bununla ters orantılı olsa da mutluluk hayatımın zirvesine yerleşmiş ve hatta soyadımı da layıkıyla taşıyabildiğimi düşünüyorum. Paylaşımlarım çoğu zaman sağlık ve iş güvenliğine yönelik olacaktır fakat diğer alanlardan da bildiklerimi ve fikirlerimi sizlere sunmak bana keyif verecek.
1GYN51.jpg

Sort:  

Aramıza hoşgeldin dostum, güzel yazı olmuş eline sağlık. Kulaktan kulağa yayılacak steemit artık ve hep birlikte büyüyeceğiz :)

Hoşbuldum, evet ben de yakın çevreme bahsetmeye başladım. Özellikle burada oluşan seviye takdire şayan :)

Hoş geldin.

Hoşbuldum :)

Congratulations @oktaymutlu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Merhaba kardeşim ben de bugün katıldım ve görüyorum ki Tr ailesi olarak hızlıca büyüyoruz.

İkimiz de hoşgelmişiz :)

Aramıza hoşgeldiniz :)

Hoşbuldum teşekkürler :)

Ben de yeni dahil oldum bu platforma. Para kazanmanın yanında insanları orijinal içerik üretmeye itmesi çok hoşuma gitti. İnsanı "ne yapabilirim?" diye düşüncelere sevk ediyor. Zaten yeterince tüketiciyiz, biraz üretmek gerçekten güzel.

Üretirken aynı zamanda arkadaşlıklar edinmek, üretirken harcadığımız zamanı, çağımızın büyük gereksinimi olan nakde veya güce dönüştürebilmek... Buranın artısı çok, hoşgeldiniz :)

Congratulations @oktaymutlu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Hoşgeldin çok güzel bir yazı olmuş

Başlangıcımın güzel bulunmasına sevindim :)

Aramıza Hoş geldin dostum.

Hoşbuldum hocam teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69557.92
ETH 3792.59
USDT 1.00
SBD 3.52