Nikola Tesla ile bir anım. Bölüm -2- (Kurgu hikayedir gülmeniz içi yazıyorum)

in #tr6 years ago

Biz gittik Nicola ile kahveye, daha kapıdan girer girmez, '' Öküz abimle bana orta şekerli iki kahve.'' diye seslendi kahveciye. Öküz abi ; ''Geç hele otur anlatacaklarımı can kulağı ile dinle.'' dedi heyecan içersin de. Çaresiz gösterdiği yere geçtim oturdum . Laf aramızda inatçıdır biraz anlatacaklarını demeden yakamı bırakmaz bilirim.
Kahve de zaten kulakları duymayan hepi topu 3-5 ihtiyar olmasına rağmen eğildi kulağımın dibine başladı fısır fısır anlatmaya.Bazen şöyle bir durup geri çekiliyor. Kuşkulu gözlerle etrafı süzüyor sanki içeride mossad-cia ajanı varmış gibi tedirgin bir tavırla , sanki başka bişey konuşuyormuşuz süsü vermek için ;'' EE Öküz abi senin sarı kız buzağıladı mı?'' gibisinden anlamsız bir kaç soru sorup gene kulağıma eğilip gırtlak hançeresinin sound akordunun en tiz perdesinden ses tonunada biraz esrarengiz bir hava katarak aç parantez( beni meraklandıracak ya) kapa parantez. yine anlatmaya başlıyor.
Anlattıklarından bir şey anladıysam da arap sabunu ile yıkana yıkana arap olayım.Yok neymiş efendim Statik kontrol edilebilen insana zararı olmayan bir elektirink enerjisi varmışta. İnsan bunu gerekirse kendide üretebiliyormuş da falan pişman. O esnada kahveci esnaf imdadıma yetişti. Yetişmez olaydı keşke adama acıdım. Vay efendim kahvelerin yanında neden birer bardak su yokmuş. Kuş lokumu neden yokmuş bir sürü sorgu sual kahveciye. Adam boncuk boncuk terliyor. Emin olun bir düzine ter 99 luk ''TERBONCUĞU TESPİHİ' çıktı adamdan.O anda nereden geldiyse aklıma geldi kurtarayım bari adamı dedim.
Nicola ;'' bak hele'' dedim. Döndü bana '' Buyur Öküz abi '' dedi. Sordum '' Sen hiç Mısır'a piramitlere gittin mi? --''yoo'' diye yanıtladı.--'' Olum senin anlattıklarını adamlar 3500 sene evvel yapmış git bir bak'' dedim.. Kahveden öyle bir çıkışı vardı ki BugsBunny bile onun yanında yavaş kalırdı....... Bu hikayede burada biter... aslında devam ederdi de.. Bu yazı biraz da hayır işi nasıl olsa okuyanı pek az.... onların hatırına....Sayı arttıkça aksiyon komedide artacak şüpheniz olmasın....

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66367.17
ETH 3007.58
USDT 1.00
SBD 3.71