Nikola Tesla ile bir anım. (Kurgu hikayedir gülmeniz içi yazıyorum)

in #tr6 years ago

Nikola Tesla ile bir sabah bizim köyün camiinden çıktık . Dini bütün adamdır vesseleam. ''Okuz abi gel sana bir kayfe ısmarlayam iki sohbet edek'' dedi. Ben de '' Aleykümselam'' dedikten sonra '' olur be yiğidim senin hatırını kıracağıma şu kuru torpağa demir kakarım- buğday olmasada elenktirink alırık'' dedim.
Şöyle karşıma bir geçtii... Gözlerini bir büyülttü bir pörtletti ki . valla abartısız söyleyeceğim gözlükleri aha bir karıştan beş karış fazla ileri çıktı. ''KORKTUMMMM''
O an da hayatım film şeridi gibi gözlerimin önünden aktı geçti . siyah beyaz tv de çocukluk aşkım HEİDİ bana kıskanç Clara'nın yanından el sallıyordu.(Laf aramızda clara bana aşıktı)
Nicola'nın sesiyle kendime geldim. bana : ''Abey sen ne yaptın'' dedi.. '' Hiç Heidi ile kuzuları otlatırken biz kayalıklarda oynaşırken Peter'a yakalanmamak için gizlenmiştik kuzulardan biri Alp dağlarından yuvarlanmış.'' dedim. ''Okuz abi onu demedim.'' dedi. Ben de refleks ile ..'' ula ne poh dedin o zaman'' diye sorunca. Tesla : '' Kuru torpağa demir kakarım'' dedin ya dedi.. Ben de hayret nidası ŞU: EBENİN KURU TopRAĞINA..(özür dilerim Biipli cümle yazdım . RtüK beni bibleyecek:) ...)
Biz dönelim Tesla'ya .. sordum . ''Ula beni neden dürttün diye?''.. Dediki : '' Okuz abi elektiği buldum paranın anasını ağlatacağız . gelecekte bitcoin falan çıkacak bizim sayemizde. '' Dedim: '' Oğlum biz elimizdeki KOYUNlara sahip olalım Bitli koyunlar .bizden uzak dursun...
Güldü:'' Abi gel kayfeye gidek ,iki pişpirik arasında ben sana anlatırım ''dedi.
Merak ettim gittim. Gene başıma gelenler geldi. YARR saçların lüle lüle....Mer.. amı mı. anlattım size böylece.. Hikayenin devamı beğenirseniz var...
Sürç'i- lisan ettiysem affola.

Sort:  

güzel olmuş. yeteneğiniz harika

Devamını yazdım umarım beğenilir...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66367.17
ETH 3007.58
USDT 1.00
SBD 3.71