Sort:  

Bu yazdığımı okuyunca ben de güldüm şimdi.. 4 bin TL STEEM bi tarafa, SAĞLIK bi tarafa :-) Komik olmuş..

Sen çok yaşa abi :D sağlıklı olmana çok sevindim :)

Sağolasın @oliverbix.. Bu dünyada her şeyn ilk sırasını hakeder SAĞLIKLI olmak.. Sağlıklar hepimize olsun inşallah..

Aynen abim inşallah :)

Aslında ne kadar hasta olursan ol, huzurlu yaşamalısın, ölümden korkmayarak direnerek ve mücadene inanarak yaşarsan kolay kolay ölmezsin. Anlattığın gibi doktorlara göre 3 ay ömrün kaldığı söylenebilir ama senin içindeki yaşama inancı bu ömrü kat kat uzatabilir, herşey sana bağlı, kolay pes edersen çabuk ölürsün. Eğer mücadelene devam eder kendine inanırsan durum çok farklı sonuçlanır :)

Ölümden korkmak yok.. "HER FANİ ÖLÜMÜ TADACAKTIR"
Sevgi, Sevgi, Sevgi.. ve MORALLİ olmak hayatımızın hayatı olmalı..

aynen budur işte. :)

Yani diyorsunuz ki anı yaşa ve sonuna kadar zevk al bu dünyadan :))

o değilde dr nin verdiği kulaklığı ne özelliği varmış acaba öğrenebildiniz mi

Dijitalmiş.. Etraftaki çevre sesleri absorbe edermiş... falan filan.. Al bir SONY BÜLÜTHOOT.. Bak keyfine.. İlgilenmedim açıkçası.. Beni uğrlarken bir de elime kartvizit tutuşturdu.. Filan iş hanında GÜLAY HANIM varmış.. bu işlerden çok iyi anlarmış.. Selamımı söyleyin fiyatta yardımcı olsun vs demeyi de ihmal etmedi :-)

O dediği kişi ile ortak iş yapıyorlar bunlar başka doktora gidin bence isim önermekte neymiş sen yaz reçeteyi istediğimden alırım istersem Aliexpresten alırım kime ne değil mi.

4000TL bir de yardımcı olunmuş fiyatı mı!? 😱

Telegon etmiştim, 500 TL'ye de kulaklık cihazı var ama teneke gibi ses verir, bu 4600 TL ama 4000'e hallederiz diye açıklama yapmışlardı..

Ben en iyisi 4000 TL ile STEEM DOLAR alayım.. botlara para kalmadı :-)

Gerçekten yüksek bir fiyat bu, asgari ücretin 3 katı olan bir para. Türkiyede yaşamak zor :)

Evet en mantıklısı o duruyor. Hayır ne özelliği var acaba o cihazın o kadar para edecek, gerçekten ilginç ...

SANAT ve İMALAT dünyasında bir kural vardır..

Yapılan şey NE KADAR BÜYÜKSE O KADAR ZOR VE PAHALIDIR..

AYNI ŞEKİLDE, yapılan iş ne kadar KÜÇÜKSE o kadar zor ve pahalı olur..

Bundan dolayı olabilir tabii.. Tıpkı küçücük dişlerden oluşan kol saati gibi pahalı..

Boyut değil de 'teknoloji' ve rekabetsizlik sanırım bu kadar faiş fiyatlarının olmasının sebebi

Bunları iki üç ay kullanıp devredenler yokmudur. Vatandaşa hizmetleri olsaydı keşke :)

yıllar önce benim çocukta rahatsızlanıp doktora gitmiştik doktor ısı ölçer al dedi dediğiniz gibi kartvizitte verdi 100tl lik ısı ölçeri 230 tl ye almıştım. Fiyat konusunda banada baya yardımcı olmuşlardı :)

Dost kazığı atmak diye buna derler galiba.. :-)
Yüzüne gül, al elinden lokmayı..

aynen öyle o paraya iphone alınır

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70979.17
ETH 3849.67
USDT 1.00
SBD 3.48