@triviamania, After 1 year Finally Brought a Friend to Steemit!! (English and Turkish)

in #tr6 years ago

A small contribution for Steemit a great contribution for me

I have been in Steemit for more than a year now, I am writing mostly price analyzes on cryptocurrencies. Although I have not been able to share much time recently, I still often come here to read and write on Steemit.

In the meantime, I convinced a friend to start a blog in Steemit I talked to about him for months. I think he will be a bit novice in the beginning, but I think he will adapt quickly. I am confident that he will open your horizons and surprise you by sharing interesting trivias/questions with his @triviamania account.

Benim için büyük Steemit için küçük bir katkı

Steemit'e başlayalı bir yılı aşkın bir süre oldu, burada çoğunlukla kriptopara piyasası hakkındaki değerlendirmelerimi ve kripto paralara ilişkin fiyat analizlerimi yazıyorum. Son zamanlarda paylaşıma fazla zaman ayıramıyor olsam da Steemit'teki yazıları okumak ve oylamak için hala sıklıkla buraya geliyorum tabi ki.

Bu arada aylardır Steemit'ten kendisine bahsettiğim bir arkadaşımı ikna ederek buraya getirmeyi başardım. Başlarda biraz acemi olsa da hızla uyum sağlayacağını düşünüyorum. @triviamania hesabı ile ilginç olaylar/sorular paylaşarak ufkunuzu açacağını ve şaşırtacağına eminim.


Sort:  

senin arkadasini kesinlikle desteklicem :=) bende yarim senedir burdayim ve bir arkadasim gelmisti (@fatoshcansu) sonra bayagi katildi.. ama birakti gibi ve geri dönmek istiyor ama bu aralar maalesef vakti yok .
ama en yeni arkadasim @safaax ile fas da tanistim iki hafta önce ve steemit den bahsettim ve profiline bakarmisin ya? :D cok hevesli, cok neseli ve cok derin yazilar yazisiyoruz. baglantimizi buradan devam ediyoruz simdilik :=) facebook falan paylasmak istemedik ikimizde... simdi cok mutluyum burdan irtibatimizi koruyoruz ve sürdürüyoruz diye.
senin arkadasin nasil ikna oldu acaba? bakiyim bisey paylastiysa soruyim hemen :)

Çok kişiye bahsetmiştim ama blog diyince insanların gözü biraz korkuyor sanki. O kadar düzenli yazamam ben diyorlar. Öyle olunca da heves yarıda kalıyor. :) Biraz da kısmet tabi.

Yeni başlarkenki o ilk zamanlar çok önemli, biraz alışınca insan devam ediyor, ama alışana kadar kesinlikle desteklemek lazım. @safaax'ı takibe alıyorum o zaman.

öyle tabi.. yani bedava olabilir, para kazanabilirsin.. ama bunun icin de zaman sarf etmelisin.. ve cok zamanim gidiyor buraya.. ama memnunum yani :D
ama varya.. bir kac tanidiklarim var.. normal blog yaziorlar.. orda burda.. belese yani .. onlari buraya daha sokamadim ya .. ilginc olay.. biraz ortada para olunca insanlar ürküyor galiba.. cebimden bisey gidicek gibisinden.. kim nasil bana niye para versin diyorlar.. maalesef egitimde paranin ne oldugunu ve onun hakkinda düsünceler cok yanlis sokulmus insanlarin kafasina.. eh iste okumuyunca kitablari ... pek degismiyor öyle hemen hemen.. kendi bildik ve duyduklarini dogru sanior insan.. rich dad poor dad , millionair mind kitaplari falan insanlar okusa .. yada seminerlerine gitse.. bambaska mutlu bir hayat gecirebilirler.. ve paranin pesinden gitmezler. para bir alet gibi bisey.. kullanmasini ögrensen yeter.. : =)
tsk ediyorum takibe aldigin icin : ) umarim hayal kirikligina ugratmaz :D ama cok güzel sesi var yaa en azindan o coldplay coverini dinliyip begenirsin eminim := )

i think its good for you.everyonr needs good friend.life is impossible without friends.i love my friends so much.good post.

Welcome to a fellow Bitcoin enthusiast,osmanbugra!! I hope you will enjoy your time here on Steem! Look forward to your upcoming posts, mate!

Thank you :)

Following you! I give you a vote!

Congratulations @osmanbugra! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 3 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65457.15
ETH 2939.01
USDT 1.00
SBD 3.68