Bayebit Çekilişi Son Gün! :)

in #tr5 years ago

Selamlar!

Bayebit çekilişi hakkında yazmıştım geçen hafta. Bugün son gün olması sebebiyle bir tane daha yazı yazmak istedim. Son dakika can sıkıntısı :)

Hi, guys! :)

Bayebit kredi kartı ile kripto para satın alabilmenize olanak sağlayan bir borsadır. Aynı zamanda 14 farklı kripto para alış satışı da yapabileceğiniz bir borsadır.

Ben şahsi olarak bitcoin dışındaki kripto paraları pek sevmiyorum. son zamanlarda ethereum dikkatimi çekse de henüz yatırım yapmadım. Siz de yatırım yapacağınız coini iyice araştırın. Öyle balıklama dalmayın! Abla tavsiyesi!

Neyse efenim, Bayebit diyorduk. Bayebit yeni açılmış olmasına rağmen oldukça güzel ilerleyen bir kripto para borsası. Henüz coinmarketcap'ta ve diğer önemli sitelerde listelenmemiş olsalar da eminim bununla ilgili çalışmalara başlamışlardır.

Bayebit'ten kredi kartı ile bitcoin satın alıp Bayebit borsasına aktarabilir, yatırımlarınızı bu borsadan yönetebilirsiniz.

Bitcoin'in son zamanlardaki hareketlerine baktığımda büyük bir boğa sezonuna az kaldığını düşünüyorum. Umarım yanılmam. Hazırlıklarınızı yapmaya başlayın bence. :)

Sevgiler.

Sort:  

Congratulations @otherwoman! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66858.35
ETH 3088.97
USDT 1.00
SBD 3.72