STEEMİT PARA ÇEKME

in #tr6 years ago (edited)

headline.jpg

Kaynak

Merhaba Stemianlar,
Dün ilk kez Steemit'ten paramı çektim ve pek bilgi sahibi olmadığım için biraz zorlandım. Benim gibi yeni başlayanların zorlanmaması için para çekme aşamalarını basit bir şekilde sizlere görsellerle anlatmak istiyorum:
=> Cüzdan/ my wallet kısmına girdim ve " buy steem or steem power" seçeneğine tıkladım.

p1.png

=> Tıkladıktan sonra BlockTrades sitesine yönlendirildim.

2.png

Kaynak

Send kısmına Steem ya da Steem Dollar seçeneklerinden hangisini istiyorsak onu seçiyoruz. Receive (estimated amount) kısmına ise hangi para birimine çevirmek istiyorsak onu seçiyoruz. Ben Steem dolarımı çekmek istedim o yüzden onu seçtim.. Receive völümünde ise Bitcoin Cash daha karlıydı onu seçtim.

=> Daha sonra başka bir sekmeden Koinim.com Kaynak a giriyoruz ve ücretsiz üye oluyoruz. Koinim bir Türk borsa sitesi paramızı buraya göndereceğiz.
3.png

=> Üye olduktan sonra telefonunuza Google Authenticaror uygulamasını yükelemeniz gerekiyor çünkü uygulamanın verdiği şifreyle giriş yapabiliyorsunuz. Bu da sitenin güvenirliliğini gösteriyor. Zaten üye olurken bu aşamalar için site sizi kendisi yönlendirecek.

=> Hangi para birimini seçtiysek Koinim sitesinden ... İşlmleri bölümünden ... Yatır a tıklıyoruz. Tıkladıktan sonra bize barkod ve kod verecek. Bu kodu kopyalıyoruz.

4.png

=> BlockTrades sitesine tekrar geri dönüyoruz ve kopyaladığımız kodu "Your Receive Address" kısmına yapıştırıyoruz.

5.png

Yapıştırdıktan sonra "Get Deposit Address" seçeneğine tıklıyoruz

6.png

Daha sonra bize bir kod ve numara verecek. Bu sayfayı kenarda bekletelim.

7.png

=> Tekrardan steemit.com 'dan wallet kısmına giriyoruz ve göndermek istediğimiz para biriminin seçeneklerinden "Transfer" e tıklıyoruz.

8.png

=> Çıkan sekmede "to" kısmına blockTraddes yazıyoruz.
Amount kısmına göndermek istediğimiz miktarı yazıyoruz.
Memo kısmına ise 7. aşamada verdiği kodu yapıştırıyoruz.
Boşlukları doldurduktan sonra next seçeneğine tıklıyoruz.

9.png

=> Koinim sitesine giriyoruz ve gönderdiğimiz miktar bir süre sonra hesabımıza yatyıor. Yatma işlemi biraz uzun sürebilir endişelenmeyin.

10.png

=> Koinim sitesinden AL/SAT kısmından hangi para birimini gönderdiysek .... Al/Sat se.eneğine tıklıyoruz. Ben Bitcoin Cash'i seçmiştim o yüzden ona tıkladım.

11.png

=> Çıkan ekrandan Al ve Sat olarak iki ayrı bölüm çıkıyor. Sat kısmından hesabımızda olan miktarın istediğimiz kadarını tl 'ye çeviriyoruz.

=> Tl miktarı hesabımıza yatıyor. Yandaki seçeneklerden Türk Lirası Çek' e tıkluyoruz.

13.png

=> Banka bilgileri girmediyseniz "banka hesaplarım" kısmından iban numarası ekleyebilirsiniz. Banka bilgileri girdiyseniz girdiğiniz bankalardan hangisini göndermek istiyorsanız onu seçiyorsunuz ve para hesabınıza yatıyor. Bu işlem de biraz uzun sürebilir endişelenmeyin

14.png

Hesabınıza parayı gönderirken 3 tl komisyon ücreti kesiyor.

Biraz uzun bir anlatım oldu ama elimden geldiğince kolaylaştırmaya çalıştım. Umarım anlatabilmişimdir ve umarım benim gibi bilmeyenlere yardımım dokunur. :)

Sort:  

çok güzel paylaşım olmuş teşekkürler

Deneyimlerinizi paylaşmanız çok güzel. Tavsiye olarak düşük miktarlarda para çekmeyin, çünkü kriptopara piyasasında gönderim ücreti sabit olduğu için ne kadar çok çekerseniz, sizin adınıza daha yararlı olacaktır.

Tavsiyeniz için teşekkürler

Çok teşekkürler. Benim gibi yeni kullanıcılar için oldukç yararlı bilgi

rica ederim :)

Btcturk den çekersen 1tl ve vergi kesiyor. Papara kartına. Elinize sağlık güzel bir yazı hazırlamışsınız.

Deneyimlerinizi paylaştığiniz için teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58