Yaratıcı çalışmalar

in #tr6 years ago

Merhaba,

Aklımıza çoğu zaman şunu şöyle hayal ediyorum da çok komik olurdu dediğimiz görseller gelir. Bunları somut hale getirmek için farklı yöntemler vardır. Bunlardan bazıları çizim(karakalem, renkli vs ), fotomanipülasyon vb yöntemlerdir. Ben de fotoğraf bu hayal gücümü somut hale getirmek için Gimp programını öğrendim ve ortaya bazı çalışmalar çıkardım. Tabi bunları sergilemek için popüler bir siteye de ihtiyaç var. Haliyle bobiler.org u keşfettim ve çalışmalarımı orada değerlendirdim. Bazı çalışmalarım şu şekilde:


Sizinde bu şekilde aklınıza fikirler geliyorsa bir yerlerden başlamanızı tavsiye ederim. Oldukça keyifli işler ortaya çıkabiliyor.

Bobiler.org daki profilim için

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66439.14
ETH 3005.38
USDT 1.00
SBD 3.68