Bi' bakar mısınız?

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba Steemit Ailesi!

Ben Büşra. Annemin de deyişiyle: Deliha. Ama siz beni yinede Büşra olarak tanıyın. Yıl 1994 bir kış günü dünyaya geldim. Hoşgeldim! İzmir - Buca doğumluyum. Nam-ı değer İzmir kızıyım. Ama İzmir kızları kadar güzel miyim orası tartışılır. Neyse konuya dönelim..



İzmir doğumlu olsam bile bazı sebeplerden  dolayı eğitim hayatıma Denizli'de devam ettim. Sene 2008 Meslek Lisesi Muhasebe Bölümü'ne başladım. Her ne kadar İzmir'de o çok istediğim Sağlık Meslek Lisesi'ni kazanmış olsamda Denizli'ye taşınmamdan ötürü şartlar beni bu bölümle tanıştırdı. 2012 yılında mezun oldum. Tabii o zamanlar sıcak bakmadığım bir bölüm olduğu için derslerden uzaktım. İyiki de uzak kalmışım bu bana can sıkıntısından YGS'ye hazırlanmaya ve test çözmeye yoğunlaştırdı. Öyle böyle derken beşinci tercihim ve son dakika eğitmenimin ısrarı üzerine 'gelmez nasıl olsa' diye araya bir yerlere eklediğim Afyon Kocatepe Üniversitesi Muhasebe  Bölümü'nü kazandım. Okudukça hayatımın ne kadar istem dışı hareket ettiği izlenimine kapılacaksınız fakat herşey tam da burada başladı. Bizim zamanımızda, yani çok geçmiş değil 2012'de Lisans bölümü kazanmak büyük bir başarıydı 'benim kız da 4 yıllık kazandı' diyen aileler vardı ve ben başarmıştım. 

Derler ya üniversitede hem işini hem eşini bulursun diye ben eşimi  bulmuş fakat işimi bulamamıştım. 6 yıllık (4 yıllık bir üniversite de, evet...)  zorlu bir eğitimin sonunda mezun oldum. Baktım ben zaten stres dolu bir yapıya sahibim ve bu iş fazlaca stres dolu mezun olduktan sonra ilk işim Pedagojik Formasyon başvurusu yapmak oldu. Çok şükür kabul edildi. Şuan Gebze Teknik Üniversitesin de eğitimimi tamamlıyorum.



Biraz zevk aldığım birkaç şeyden bahsetmek isterim. Müzik dinlemek şüphesiz ki vazgeçilmezlerim arasında yer alır. Çoğu zaman ilham kaynağım odur. Tam da şuan olduğu gibi... Bunun dışında film/dizi izlemeyi, kitap okumayı, temizlik yapmayı, yemek yapmayı ve çamaşır suyu kokl.... Fazla aşırıya kaçmış olabilirim. Evet, devam edelim. Tarz olarak filmlerde romantik, dram ve fantastik tercih etsem de kitaplarda macera, bilim-kurgu ve biyografi genellikle ilgi alanıma girer.  

Bir şiir okuduğumda, film izlediğimde hatta yemek bile yaptığımda ailem, arkadaş çevrem ve sosyal platformlar da paylaşmam Steemit'e de yazar olmama vesile oldu. 

Bu harika yazım da elimden geldiğince kendimi sizlere tanıtmaya çalıştım. Umarım yapabilmişimdir. Daha nice yazılarda buluşmak dileğiyle.

 Hoşçakalın, esen kalın...

Sort:  

xoş geldin aramıza, ilk yazı güzəl olmuş. izlemeye alalım.

Teşekkür ederim.

Welcome to Steemit. Thanks for sharing.

Bilim kurgu iyidir ;)
Hoş geldin.

Teşekkürler,hoşbuldum.

Welcome to Steemit. It's a great place for writers to get rewarded for their work.

Good luck

Welcome to Steem @ozkanbusra I have upvoted and sent you a tip

Hoşgeldin aramıza, ilk yazı için gayet tatlı bir başlangıç olmuş, devamını bekliyorum :)
bu arada ben de Gebze Teknikte yüksek lisanstayım :D
Belki bir gün karşılaşırız :))

Aaaa çok güzel bir gün görüşmek isterim.

Welcome to steemit @ozkanbusra. Join #minnowsupportproject for more help. Type in the comments of a post @OriginalWorks and it will help you verify that content is original.
Transfer SBD to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Transfer SBD to @tuanis in exchange of an upvote and support this project

Giriş için baya güzel bi yazı olmuş. Aramıza hoşgeldiniz :)

Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55