HEY SAKİN OLUN! BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM. / TODAY IS MY BIRTHDAY!

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba! Evet yanlış okumadınız bugün yani 5 Aralık benim doğum günüm. Bugün bir mucizenin dünyaya gelişi bir mükemmel ötesinin doğuşu. Çok övdüm kendimi ego dan değil bugün çok şımartıldım yani sadece bugüne özel okuyacaksınız benden bu cümleleri :)
Rakamlar, rakamlar... Dijital çağın kimliği rakamlar. Ne kadar hızlı geçiyor zaman değil mi ? 24 oldum bu arada. Hiçbirşeyi saymasak yaşımızı sayıyoruz, ömrümüzün geri kalanına dair ipucu verir diye belki kim bilir? Muhasebe de rakamlar önemli fakat ölçüp biçilemeyenler, ölçüp biçilmemesi gerekenler için ne denmeli hic bilmiyorum.

sakin-olun-bugün-benim-doğum-günüm.png

24 yıl boyunca yani kendimi bildim bileli babam pasta alır annem hazırlar ve çekirdek aile şeklinde kutlanırdı ve asla unutulmazdı doğum günüm. Daha sonra 15 yaşımda idim babamı kaybettim. O günden sonra annem devam ettirdi geleneğimizi. Burda ki amaç çok doğum günlerine önem verdiğimiz için değil ben eksiklik yaşamayayım diyeydi çok iyi bilirdim. Bakınız ben sene bilmem kaç fakat 5 Aralık :)

WhatsApp Image 2017-12-04 at 22.56.42.jpeg

Evet çok tatlıyım farkındayım. O zamanlar saçıma okuldan bit bulaşmış annem saçımı kesmiş. Hiç öyle kınamayın hepinizin saçına illaki bir kere bit bulaşmıştır.

Nerede kalmıştık ? Evet daha sonra ben üniversiteyi kazandım ve Afyon'a gidince ailemden uzak kutlamalar başladı sağolsun arkadaşlarım. Orada nişanlım ile tanıştım. Yüreği güzel adamım benim. Çok ince yüreklidir. Benim hic ailemin eksikliğini hisettirmeden sürprizler yaptı çok mutlu günlerim oldu. Mutluluktan ağlamak nedir öğrendim. Sonra biz mezun olduk ve nişanlandık. Aile çok önemli bir unsur ilişkilerde. Ben dünyanın en şanslı kadını olduğumu bir kez daha anladım onları tanıdıktan sonra. Hepsi ayrı gönlü güzel, candan insanlar. Beni hemen benimsediler artık bende onlardan birisiyim.

6757192f-5ffa-4591-9772-def3cfa1a151.jpg
Bugün benim için sürpriz hazırlamışlar bu efsane lezzetli pastayı almışlar :) Pastanın mumumu ben üfleyemeden* Mustafa* ( 5 yaşında yeğenimiz) üflesede bir heyecanla herşey çok güzeldi. Çok duygulandım inanın çok fazla...

68a12aa9-49e2-4110-a237-3a134fc4d258.jpg

Bir an durdum ve şunu düşündüm. Benim annem ve kız kardeşimden oluşan çekirdek ailem varken bir de bakmışım ki bir anne, teyze, dayı ve bir sürü kız kardeş sahibi olmuşum meğer... Meğer ne kalabalık bir aileye sahip olmuşum hep istediğim gibi. Bu arada bir sürü hediye açtım en sevdiğim bölüm :) Onlar benim canım ailem, geniş ailem. Son olarak şuan 30'uma az kalmış olması biraz canımı sıkmadı değil...
Yaşayın hayatı sonuna kadar, tadına varana kadar, ölene kadar...

03e515b6-36eb-4f74-9523-8ebf93cb81c2.jpg

Görüldüğü üzere biz öyle yapıyoruz :) İyi Geceler...

GörüntüKaynaği1
GörüntüKaynağı2

Sort:  

Mutlu yıllar :)

Çok teşekkür ederim sağolun :)

Mutlu yıllar :)

Teşekkürler ☺

Mutlu yıllar iyiki doğdunuz :)

Teşekkürler ☺

Benim için rezil bir gün idi sana mutluluklar getirsin

Üzüldüm senin adına 😯

Doğum gününü kutlar söz verdiğim gibi bir vote atarım...

Cok teşekkür ediyorum ☺

Mutlu yıllar :)

Çok teşekkür ederim ☺

geçmiş doğum günün kutlu olsun :)

Çok teşekkür ederim ☺ ince düşüncenizden dolayi.

Mutlu Yıllar :)

Sağolun teşekkür ederim ☺

Doğum gününüz kutlu olsun.

Teşekkür ederım :)

Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun!

Teşekkür ederim ☺

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61757.83
ETH 2905.75
USDT 1.00
SBD 3.62