Life and Struggle / Hayat ve Meşguliyet

in #tr6 years ago (edited)

busy.jpg

Image Source

TR

Evet arkadaşlar bildiğiniz ve gördüğünüz gibi bir kaç aydır oturup güzelce yazı yazamıyorum. Geri dönüp baktığımda farkettim ki son yazdığım blog içeriği (utopian vs yazılım projeleri hariç) 1 ayı geçen bir süre önceymiş. Hatta o kadar büyük bir mücadele içindeyim ki maalasef son iki haftadır oyun oynama veya dizi izleme gibi kendime ait bir aktivite yapamadım.

Bunun en büyük sebebi şu an çalıştığım iş yerindeki yoğunluk ve freelancer olarak çalıştığım yazılım projelerinin üst üste binmesi. Aynı zamanda mezuniyetime 1 ay kalması ve benim son ayarlamalarımı yapmaya başlamam. Yani işin doğrusu aynı zamanda 4 veya 5 işle uğraşmaya başladım ve büyük bir koşuşturma içindeyim. Bu yüzden son zamanlarda sadece önemli güncellemeler için steemit'e giriş yapabiliyorum doğrusu.

Ama güzel haberlerim var. Yakında, ortalama tam 1 ay sonra okulum bitecek ve şu an çalıştığım iş yerinden ayrılacağım. Ve freelancer projelerimin %80'ini bitirmiş olacağım. Yani anlayacağınız gibi birden büyük bir rahatlama yaşayacağım. Bu sürede özellikle kendime Steemit'e ve kendi projelerime zaman ayırmaya başlayacağım. Kazandığım boş zaman sayesinde büyük ihtimal bir gelir artışıda yaşayacağım (okula ve iş yerine ayırdığım zamanı daha yüksek gelirli projelere ayıracağım için) bu yaşadığım gelir artışınıda yine Steemit'e yatırmayı ve bu platformda artık çok daha aktif ve güzel bir çalışma yapmayı düşünüyorum. Gerçekten bu platformu ve sizleri seviyorum. Güzel günlerde görüşmek dileğiyle <3.

EN

Hello steemians as you know and see, I have not been able to write good posts for a few months. When I looked back, I saw the last post, I wrote a month ago (except for utopian software projects etc). I was so busy that I could not do my own activities like playing games or watching a tv series in the last two weeks.

The biggest reason for this is the intensity of the work I am currently working on and the software projects I work on as freelancers. At the same time, I have a month to graduate from college. And I'm starting to make the final adjustments. So the fact is that at the same time I started to do 4 or 5 jobs and I am in a big hustle and bustle. So I have been able to log into steemit for only major updates lately.

But I have good news. Soon (after 1 month), I will finish my school and quit the place I am currently working. And I'm going to finish 80% of my freelancer projects. I mean, as you will understand, I'm going to have a great relaxation. I will start to devote time to Steemit and my own projects, especially myself.
I love this place and you guys. See you again <3

Sort:  

Thank you for your post. :) I have voted for you: 🎁! To call me just write @contentvoter in a comment.

O zaman bana borçlusun :) bekliyorum uzun zaman sonra yazacağın yazıyı :)

Tamamdır. Uzun zaman değil az kaldı bakalım 😂

Uzun zamandır yazmıyormuşsun ya o anlamda söyledim :)

Anladım 2 3 saat uyuyup uyandım, işe gidiyorum daha uyanamadım tam 😂

Farkındayım ya ben 2ye doğru yattım yorumunu görmemiştim :) kolay gelsin :)

Sağolasın hocam görüşmek üzere 😂

Bizde size başarılar diliyoruz 👍👏👏

Teşekkürler :)


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz, Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Bizde size başarılar diliyoruz 👍👏👏

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63815.31
ETH 3124.40
USDT 1.00
SBD 3.99