Deprem busy

in #tr6 years ago

Selamlar Steemit sokağının biricik sakinleri, Tianjin (bulunduğum şehir) ve Pekin yakınlarında olan bir yerde 18:31'de (Türkiye saati ile 13:31) 4.3 şiddetinde deprem oldu.

中国地震台网正式测定:02月12日18时31分在河北廊坊市永清县(北纬39.37度,东经116.67度)发生4.3级地震,震源深度20千米。据中国地震台网速报 ​。

Kırmızı, M ile gösterilen yer deprem merkezi. Mavi ile işaretlenen yer benim olduğum yer.

O sırada bilgisayarda takılıyordum. Bir an sallandığımı hissettim. Etraftaki nesnelere baktığımda herhangi sallanma olmayınca başım dönüyor zannettim. Az önce kız arkadaşım arayıp depremi hissedip hissetmediğimi sorunca deprem olduğunu anladım.

Sort:  

Gecmis olsun... Sallanmak iyidir.. Enerji atıyor yeryüzü :)

Gaia sinirli, ne yapıyosa bu Çinliler :D

geçmiş olsun yerinden kalkmayı gerektirecek büyüklük değilmiş :)

Teşekkür ederim 😀

This post has received a 0.11 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

This post has received a 7.41 % upvote from @sleeplesswhale thanks to: @patatesyiyen.

Geçmiş olsun dostum, oralarda çok fazla deprem oluyor diye biliyorum ama yanlış mıyım?

Teşekkürler hocam, buralarda değil de Japonya'da çok deprem oluyor.

Geçmiş olsun.

Teşekkürler

Allah korumuş. Büyük geçmiş olsun.

Teşekkürler

çok geçmiş olsun:)

teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65992.78
ETH 3014.98
USDT 1.00
SBD 3.75