Coinhive Kullanımı

in #tr7 years ago (edited)

Coinhive'in nasıl kullanıldığını ve siteye nasıl entegre edildiğini merak eden kişi sayısı oldukça çok olduğundan bu yazıyı yazma kararı aldım.



İlk adım tabiki de üye olmak. Bunu zaten yapabildiğinizi varsayıyorum ve linki buraya bırakıyorum coinhive.com/account/signup. Üye olup giriş yaptıktan sonra coinhive.com/settings/sites linkini açıyoruz. Buradaki public key'e ihtiyacımız var. 

Resimde kırmızının içerisine aldığım kısmı verdiğim linkten bulup bir metin belgesinin içerisine kopyalayınız. Kodumuzu Sitemize ekleme kısmına gelelim. Örnek bir tane html ile göstereyim.

Yukarıda gördüğünüz html kodunda sadece bir kaç tane temel html kodu bulunmaktadır. JavaScript kodumuzu eklediğimizde ise şu hali almaktadır.

UYRARI! G6I9bC3Viki7qAhuwvVtnYc95NMam1XT yazan yere metin belgesi içerisine kopyaladığınız public key'inizi eklemeniz lazım.

Artık sitenizi ziyaret eden her kullanıcı sizin için XMR madenciliği yapacak.

Daha iyi anlayabilmeniz için kodları ayrı yazayım. 

Head bölümü arasına yazılacak kod


Body bölümü arasına yazılacak kod


Coinhive hakkında daha fazla yazı yazacağım. Ayarların kullanımını ve ne işe yaradığını anlatacağım. Captcha ve Shortlink'lerin kullanımınıda anlatacağım.


Sort:  

This post was resteemed by @steemitrobot!
Good Luck!

Want to Know More! Check out introduction post on how to use steemitrobot

The @steemitrobot users are a small but growing community.
Check out the other resteemed posts in steemitrobot's feed.
Some of them are truly great. Please upvote this comment for helping me grow.

Bildiğim kadariyla sadece yüksek trafiği olan sitelere yerlestirilmesi kazandiriyor.

Aynen günde 5-10 hit alan bir siteye eklemek pek mantıklı değil. Ama nasıl çalıştığını anlayabilmek için yinede denenebilir

Bir de moneroda Cpu mining ile de kazançlı mining yapmak. Moneronun avantajlarindan.

Merhaba. Bu kodları açık şekilde, kopyalanması mümkün tarzda paylaşırmısınız? Çok sevinirim. Tüm interneti aradım bir şey bulamadım. Coinhive js kodu lazım bana. Siteye ekleyeyim, daha sonra ziyaretçiler geldiğinde otomatik çalışsın.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69824.27
ETH 3761.57
USDT 1.00
SBD 3.81