23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı.[Cointurk 26 projesi.][picklerick09#6685]

in #tr6 years ago

23 nisan Atatürk'ün çocuklara hediye ettiği Türkiye Cumhuriyeti ve KKTC'de kutlanan bir bayramdır.Bildiğim kadarıyla başka bir ülkede böyle bir bayram kutlanmıyor lakin bir çok ülkeden ülkemize gelen çocuklar bu bayrama iştirak etmektedirler bu yüzden Atamızın çocuklara armağan ettiği bu bayramın kıymetini bilmeliyiz.Yaşım 24 ve Türkiye'ye sonradan taşınan ve kültürüne aşına olmaya çalışan bir çocuktum.2004'te geldiğim zaman direk 5 sınıfa başladım ve gördüğüm herşey bana fazlasıyla yeniydi.23 nisan da bunlardan biriydi.Elbette o zaman 23 nisanın ne anlama geldiğini,niçin kutlandığının çok da farkında değildim dile çok hakim olmadığım için.Ama şöyle bir gerçek var ki yapılan kutlamalar çok hoştu ama malesef kutlamalara pek katılamıyordum.Ne de olsa hala yaşadığım kültürel şokun etkisindeydim.Farklı bir ülkede yeni bir hayata başlayan bir insan oranın kültürünü,bayramlarını öğrenmesi ve benimsemesi gerekir.İlk yıllarda çok başarılı olamasamda dilimin gelişmesi ve yaşımın artmasıyla daha çok katılmaya başladım 23 Nisan kutlamalarına.Sevinçli olduğumu konu şu ki benim de çocuğum olduğunda ona 23 nisanı anlatacak birisini bulacak.Kültürel olarak yıpranmayacak.Ona Atamızı anlatırım ve ona bahşedilen bu güzel bayramı en güzel şekilde beraber geçirmeyi isterim.

Görsel Kaynağı

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Picklerick09 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61113.33
ETH 2927.99
USDT 1.00
SBD 3.69