You are viewing a single comment's thread from:

RE: #Harika ve #Sanat içeriklerine ~4 Katı Oylama

in #tr6 years ago

Tam da sormak istediğim bir soruya cevap yazmışsınız aslında, içerik için hesaba 7 gün sonra gelen SBD asla botlara gönderdiğimden fazla olmuyor, dolayısıyla kar kısmı SP nin içinde kalıyor, bu da eğer hiç powerdown yapmazsam SBD lerimin bitip dışarıdan yatırım yapmam demek. Ben bunu düşünüyorum iki gündür. Üstelik itibar puanı hem çok yüksek (60-70) hem de paylaşımlarından iyi kazanan ama SPleri çok düşük hesaplar gördüm. Bu SP çok önemlidir konusu üzerine bir düşünmek lazım sanki.

Sort:  

Elinde büyük miktarda SP olanlar için bizle kıyaslandığında gerçekten çok daha önemli.

Zira, her gün ~4800 yeni STEEM üretiliyor.
Bunun %15'i herkesin elindeki SP miktarıyla orantılı bir şekilde dağıtılıyor.
pool.jpg

İş bana/bize geldiğinde SteemPower'larımız eni konu ortada olduğu için, çok da şeapmıyorum :)

Yani tabi güçlü hesaplarla karşılaştırınca sanki bir anlamı yokmuş gibi görünüyor. Sonuçta benim SP miktarım zaten 28 dolayısıyla olsa ne olmasa ne veya powerdown yapsam ne olur ki gibi görünüyor ama bireysel bir hesap yapınca küçük de olsa miktar şunun gibi birşey oluyor: mesela 1 SBD yi bota gönderiyorum, o da beni gelip oyluyor 2.5 kat diyelim, tüm hesapları yapıp düşülmesi gereken miktarları düşünce 7 gün sonunda yaklaşık olarak 0.8 SBD+0.4 SP geliyor. Tamam da benim tekrar bot kullanmak için 1 SBD'm olması lazım en az, o da SPnin içinde kalıyor işte. Mecbur SP yi SBD ye dönüştürmek zorundayım gibi görünüyor, yoksa SP uzun zaman içinde artar ama SBD olayı hep daha az kalıyor, bu sefer dışardan yatırım yapmak falan konuları gündeme geliyor, bu motivasyon düşürücü çünkü çoğu hesap bir şey kazanamasa bile hesabı kendi içinde büyüyebilsin istiyor, ama yukardaki benim kaba hesabıma göre kazandırmadığı gibi bir de yatırım isteyen bir yapı oluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63672.48
ETH 3319.16
USDT 1.00
SBD 3.91