Sonbaharın Son YaprağısteemCreated with Sketch.

in #tr5 years ago

DSC_0569.JPG

Ve son yaprak Soğanlı Dağı'ndan esen rüzgara karşı koyamayarak nazlı bir şekilde düşüyor Çoruh Nehri'ne.Uzun zamandır kavuşmayı bekliyormuş gibi adeta hasret gideriyorlar Çoruh'un soğuk sularında. Vakit geçiyor... Kış her ne kadar bu sene memlekete geç gelmiş olsa da her zaman olduğu gibi kendisini ziyadesi ile hissettirmeyi başarıyor.

Sonbaharı sorar olursanız , büyüleyici renk cümbüşünü uzun süre benliğinde barındırdı.

Sort:  

Yazılarınızı severek okuyorum @pleasuretrip. Keşke biraz daha uzun olsa.

Bazen biraz daha uzun yazmaya çalışıyorum uzayınca yazı yazdıklarımı beğenmiyorum. Kötü yazmışım izlenimi oluşuyor bende. Tabi ileri ki yazılarda dikkat etmeye çalışacağım. (Kusura bakmayın geç cevap yazıyorum. Yorumunuzu gördüm ama beğeni,paylaşım ve yorum konusunda sınırlandırılıyorum. Tam olarak nedenini anlayınca daha çok yazı da paylaşabilirim diye ümit ediyorum.)

RC'niz çok düşük. Zamanında aynı sorunları ben de çok yaşadım. İnsanın elini kolunu bağlıyorlar adeta.

Size SP delegasyonu yaptım RC'niz biraz yükseldi. Steemnow adresinden RC durumunuzu takip edebilirsiniz kullanıcı adınızı girerek.

Çok teşekkür ediyorum ince düşüncenizden dolayı. Yarın RC yi ve steemnow ı inceleyeceğim.

Rica ederim. Hiç önemli değil. Her türlü konuda elimden geldiğince yardım etmeye hazırım.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sayaz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61035.98
ETH 2886.89
USDT 1.00
SBD 3.67