Yerli borsalara, ulusal basına ve içerik üreticilerine çağrı

in #tr6 years ago (edited)

Geçtiğimiz günlerde @murattatar Steemit'teki her kullanıcının en büyük sorunlarından biri olan STEEM'in Türk borsalarında işlem görmemesiyle ilgili bir çağrı yaptı. Hemen ardından @arafs, @damla, @anadolu, @sauronbey, @jumbot, @keepcalmandread ve @peri de destek vererek bir anda geniş kapsamlı bir yarışmaya dönüştürdüler. Böylece bir iki kişinin dağınık zamanlarda attıkları maillerdense daha dikkate değer tepkiler almak mümkün olacaktı. Amaç neydi peki? STEEM ve SBD'nin Türk borsalarında işlem görmesi böylece Türkiye'deki kullanıcıların işlemler arasındaki zaman ve para kaybını önlemek. Kendi adıma hesabı büyütme aşamasındayım henüz dışarı para çıkarma noktasına gelmedim ancak içeri yatırım sokmak istediğim bir dönem vardı ve o dönemde işlemleri karışık bulduğum için vazgeçmiştim. Bugün geliri dışarı taşıma derdim olmasa da yarın olduğunda aynı sıkıntıyı yaşayacağımı biliyorum, o yüzden bu çağrıya katılmamak mümkün değildi.

Bunun yanında buradaki Türk kullanıcıların ve Türkçe içeriklerin artması da oldukça önemli. Böylece farklı meslek gruplarından, farklı hayatlardan insanların katılmasıyla daha çeşitlilik içeren bir ortam yaratabilir, daha fazla kazanıp, kazandırabiliriz. Bu aynı zamanda Türk borsalarının da ilgisini çekecektir. Bu düşüncelerle kendime dört aşamalı bir eylem planı çıkardım 🙂

1. Türk borsaları

Benim hiç işim olmadığı için bu borsaları bilmiyordum, o yüzden @murattatar'ın hesabında gördüğüm Koineks, BtcTurk ve Koinim sitelerine aşağıdaki maili atarak STEEM'in işlem görmesini istediğimi nedenleriyle belirttim.

2. Kripto haberler siteleri

Gene benim çok bilmediğim ama @murattatar'dan isimlerini aldığım kripto haber sitelerine benzer bir maili bu sefer sayfalarında Steemit'ten daha fazla bahsetmelerini rica ederek gönderdim.

3. Ulusal basın

Bu iki temel aşamadan benim asıl bildiğim konuya, ulusal basın kısmına geldik. Basın çalışmaları daha uzun vadeli olur her zaman. Bu sürecin ilki için elimdeki pek çok mailden konuyla ilgilenebilecek olan Serdar Kuzuloğlu, Emin Çapa, Cüneyt Özdemir, Bloomberg yapımcıları, Cumhuriyet Gazetesi yazarları gibi bir grup isme mail atarak durumu ilettim. Bu isimlerin mailleri dolup taştığı için ilk etapta hemen sonuç alamayız ancak ara ara kendilerine bizi hatırlatacağım, şimdi ufak ufak kulaklarına çalınan Steemit zamanı gelince gündemlerine girecektir 😉

Mail yukarıdakilere yakın olduğu, bazılarına ise özelleştirilerek gönderildiği için tek tek görsel koymuyorum buraya

4. Influencerlar

Ulusal basının yanında özellikle sosyal medyada güçlü olan Yekta Kopan gibi isimlerden, kriptoparalarla ilgili içerik üreten bir grup Youtuber'a kadar mailler attım.

Mail yukarıdakilere yakın olduğu, bazılarına ise özelleştirilerek gönderildiği için tek tek görsel koymuyorum buraya

Sonuç hemen alınır, alınmaz o ayrı bir konu ama bir yerden başlamak gerekiyordu; başladık 🙂
Bundan sonraki süreçlerde de ara ara hem bu isimlere hem de sanat, reklam dünyasından kişilere güncellemeler göndererek platformu ve platformdaki Türk kullanıcıları hatırlatmaya devam edeceğim. Anonim olmam gerektiği için kişisel ilişkilerimi kullanamıyorum henüz ama zamanla sonuç alacağımıza, burada hem daha fazla kulanıcı göreceğimize hem de Türk borsalarında yer alacağımıza inanıyorum. Mesleki deformasyon gereği bir gün içinde yapılamayacak, bir takım başka şeyler de var. Onları da zamanla gerçekleştirmek niyetindeyim. Gelişmeleri hep beraber göreceğiz 🙂

cover source

Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir.

Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.

Teşekkür ederim efenim :)

Her başarılı sitenin bir @punky'si vardır :)

Bu işler öyle tek maille tek kişiyle olmaz ama ufak ufak elden ne gelirse yapacağız artık :)

Ben sistemi bilmediğimden harika ödüllere rağmen yaklaşmadım ama standart bir metin verirseniz başvurabilirim. İncelemeye fırsatım olursa haftasonu kendim de yapabilirim

Standart bir metin yok bildiğim kadarıyla. Bende yok en azından, kendim yazdım işte böyle yazmak iyi olur diye düşünerek. Kendi cümlelerinle yazsan daha iyi zaten.

Yok talebi ve istenileni anlatmak için dedim. Yoksa tabi ki kişisel bir hale getiririm :) boş biraz zanımda inceleyeceğim :)

This post has received a 0.21 % upvote from @drotto thanks to: @punky.

Yine mükemmelsin @punky!

@punky yine sistematik çalışmışsın ;) FF konusundaki Ekipler Amiri bahsinden sonra dolaylı yoldan ben de Serdar Kuzuloğlu'na yazmıştım: Ama onun meraklı ve araştırmacı olduğunu bildiğim için, yazısına bir yorum yazarken, isim ve web adresi soran kısma özellikle https://steemit.com/@murattatar olarak yazdım. Bundan sonra daha sık yazarım demiştim, ki sen de bunun süreç içinde olacağını belirtmişsin zaten.

Başkaca sitelere de herhangi bir konuda yorum yazarken, web/site sorduğunda, bu şekilde kullanmak, Steemit'in kabullenildiğinin de göstergesi olacaktır sanırım.

Emin Çapa aklıma gelmemişti. BlockChain'i idrak etmiş ve fena savunucu malum, işin içinde yazı-resim-video gibi özgün içerik üretimi ve para da var. 3 Koldan Emin Çapa'yı sarabilir ;)

Sistematik Desteğin için çok teşekkürler.

Ne kadar çok kişi yazarsa -spam'e kaçmadan tabii- o kadar iyi. Dediğin gibi site olarak Steemit sayfanı vermek Medium sayfanı vermekle aynı şey aslında. "Beni buradan tanıyabilirsin" demek gibi bir şey. En azından öyle olsa ne güzel olur :D

Serdar Bey, Emin Bey ve diğerlerine yorum olarak yazmadım direkt maillerine attım ama emaili olmayanlar için yorum da yapılabilirmiş evet, o gelmemişti aklıma :D

You got a 1.50% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

Harikasın katkılarından dolayı teşekkür ederim ☺️

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by punky from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 13.15% upvote from thanks to: @punky.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63527.41
ETH 3109.34
USDT 1.00
SBD 3.86