You are viewing a single comment's thread from:

RE: Koronavirüs Salgını Vesilesiyle Globalleşme, Kapitalizm ve Ulusal Devletler

in #tr4 years ago

Öncelikle merhabalar;
Sizinle daha önce karşılaşmamışız sanıyorum. Şans eseri gördüm yazdığınızı. Gayette ilgi çekici bir başlık attığınızı görüyorum yazıyı okumaya başladığımda akıcılığı etkiledi. Ama yazının sonuna kadar gelemedim hatta itiraf edeyim yarısına bile gelemedim. Vu kadar uzun yazıları sadece kpss paragraf sorularında görür oldum ve onlarla da aram iyi değil :) şimdi yazıyı yarım bırakıyorum devam edeceğim. Şimdi profilinizi inceleme zamanı:)

Sort:  

Profilinizde verdiğiniz site çalışmıyor. Yazınızda verdiğiniz ise aktif. Öncelikle bunu hatırlatarak başlamak istedim. Çok derin düşüncelerle yazıyorsunuz. Yazıyı okurken içinde kayboluyorum ve ben bunu neden ve niçin okuyorum sorularıyla kendimi başbaşa buliyorum. O kadar detaylı yazmışsınız ki içinde kaybolmamak olanaksız. Diğer yazılarınıza da baktım. Steemit size pek yardımcı olabileceğini sanmıyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67296.35
ETH 3777.99
USDT 1.00
SBD 3.57