You are viewing a single comment's thread from:

RE: NECATİYE KOYU NEDO DONDURMA HAVSA / EDIRNE

in #tr6 years ago

Edirne yazın inanılmaz sicakliklar hissediliyor böyle yerlerin olması güzel eskiden çok fazla edirneye yolum düşerdi şuan pek gidemiyorum ama artık aklımda:)

Sort:  

Yolun düşerse Edirne'ye gelmeden önce Necatiye'de dondurma yiyebilirsin

Umarım bir gün:)

Edirne'nin ciğeri meşhurdur . Edirne ciğeri yedinmi hiç?

Yedim ama öyle lüks bir yerde yeme fırsatı bulamadım üniversite civarında bulunduğum için hep o yüzden Aynı zamanda Trakyalı olduğum için çok yabancı sayılmam :)

Ciğerci Aydın Usta en ünlü ustalardan , gitmeni tavsiye ederim.

Merkezde mi kaliyor

merkez de kalıyor

Birde yaprak yaprak olunca pek güzel olmuyor o nasıl yapıyor genelde küp küp yapıyoruz biz

Ben yaprak yaprak seviyorum . edirne ciğeri yaprak yaprak olur

Kişiden kişiye ve yerden yere göre tercihler değişebilmektedir bugün Türkiye'de beslenme ile ilgili bir post yayınlayacağım bundan bolca bahsedeceğim

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63935.07
ETH 3138.68
USDT 1.00
SBD 3.87