You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yanılmadım

in #tr4 years ago

Ben o zamanda ülkede olduğunu düşünüyordum. Gelecekten haber verdim değil aksine gerçekleri biliyordum dedim. Bu zamana kadar defalarca enfekte hastalarin istanbul üzerinden aktarmalı uctuklari tespit edilmişti. Uygun zaman bekleniyordu. Baştan avrupa önlemini almadı dendi sonra henüz tespit edemedik dedi devaminda aynı gün açıklama yapacağını belirterek resmi olarak virüsün ülkede bulunduğunu açıkladı :)

Sort:  

O zaman verdiğiniz haberler gerçek değildi. Haberinizi aynen kopyalıyorum buraya :

Türkiye'de Covid-19 tip virüs vakalarının ve karantina altına alınan insan sayısının ciddi sayıda olduğu söyleniyor. Kesin olmayan bilgilere göre virüsten dolayı ölenlerin olduğu söyleniyor.

Karantinaya alınan insan sayısının ciddi olduğu ölenlerin olduğu gibi bir haber. Virüse yakalanan insan sayısı resmi olarak birkaç taneden öte değil. Hele ki ölüm haberi zaten yok. Ve bu haberi siz 12 gün önce verdiniz.

Biz zaten yurt dışından gelen türk ya da yabancı uyruklu insanların enfekte olmuş olabileceklerini biliyoruz. Yani bunu anons halinde ilan etmeye gerek yok. Zaten bu tehlikeye karşı illerde belirlenen bazı hastanelere karantina odası yapıldı.

Lütfen toplumu kaosa sürükleyecek şeyleri yaymaktan kaçınalım.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62772.18
ETH 3032.07
USDT 1.00
SBD 3.67