You are viewing a single comment's thread from:

RE: Eksi ve Artılarıyla Kripto Para Dünyası [Cointurk 27. Projesi] [Ucmuharfli#1129]

in #tr6 years ago

Sanırım alıntı kodlarından sonra bir satır boşluk bırakmadığın için hepsi alıntı gibi duruyor güzel bir post olmuş alıntı kısmını düzeltirsen daha güzel bir post olacağı inancındayım steemittin sevilen sanatkarı

Sort:  

Aslında soluk rengi sevdiğimden ve daha düzenli durduğundan bilerek böyle yapıyorum, biraz aykırı kaçabilir. Yazılar bana ait 😆

steemiansların alışık olmadığı türden birşey ama ben bile cheetah gelicek diye korktum cheetah stabil çalışmıyor çok alıntı yapınca gelmiyor her ne kadar sizin özgün yazınız olsada çok alıntı yapıldığı gibi gözüktüğünden dolayı gelebileceğini düşünmüştüm neyse ki çatlak bot gelmemiş :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59274.49
ETH 2983.07
USDT 1.00
SBD 3.75