Örgü Örmeyi Öğreniyoruz

in #tr6 years ago

Merhaba bugün büyük kızıma örgü örmeyi öğretti anneannesi (bu konuda ustadır kendisi).
Bende elime şiş ve ip aldığımda kızımın yaşlarındaydım. Öyle hevesli, öyle heyecanlı başlıyodumki mucizeler yaratacağıma inancım fazlacaydı.
Bu inanç evlenene kadar sürdü ki en son mutfağıma perde örmeye uğraşmıştım umduğum gibi kolay olmasada yaptım şimdi kayınvalidem köy evinde kullanıyor. Bir gün paylaşırım umarım sanat eserimi😊
Şimdi kızımın sanat eserini paylaşmak istedim sizlerle. Ne olacağına karar vermeden başladığımız örgüyü bilekliğe çevirdik kardeşi için. Üzerinede nazar boncukları diktik vallahi ben çok beğendim.
image
Düğüne giderken takarız anne deyip kaldırdı ufaklık😊
Umarım bu özel örgüden takımızı sizde beğenmişsinizdir.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62280.19
ETH 2997.56
USDT 1.00
SBD 4.08