Single Ville: Bekarların Yaşamı Portresi

in #tr6 years ago


Single Ville romanını incelemeden önce, bu romanın yayınlanması için en iyi arkadaşım ve partneri Kak Niratisaya / KP Januwarsi'yi kutlamak isterim. Bu romantik romanın editörüdür. Yaptığı her şey hakkında her zaman hevesliyim. İşinin tadını çıkarmak için sabırsızlanıyorum. Tebrik Mbak, bunu seviyorum!

Tek Ville'nin üretim sürecindeki yakın bir kişinin “müdahalesine” rağmen, Choi Yun Kyo'nun romanı üzerine objektif bir inceleme yapacağım. Bu arada bir sporcuyum.

Tek Ville Özet

Kyobo Mor Romantizm Yarışması'nın 2013 kazanan romanı, Tek Ville adlı seçkin bir köyde huzurlu bir yaşam isteyen tek insanın hayatlarını anlatıyor. Mümkün olduğunca mükemmel olması için tasarlanmış 6 evler bir kompleks. Tek vadi, şehrin tepesinden ve bir tepenin kenarında, beyaz bir huş ağacının ortasından uzakta yer almaktadır. Artebianz bir huş ağacı görmemişse lütfen internete göz atın.

Tek Ville romanını okuduktan sonra da öğrendim.

tek bir Ville vizyonunu hayal edebiliyor mu? Bir şirket, başkalarını rahatsız etmeden yalnızlıktan zevk almak isteyen bekarlara tek vadi sunar.

Farklı geçmişlerden altı kişi, önceki ikametgahlarından ayrılmaya isteklidir. Onlar bir kadın zengin iddialı ve bağımsız, hikayeci nefret yaygara ve beceriksizliği, bağımsız sadece onu terk kız arkadaşı hakkında deli genç bir adam nasıl yaşayacağımı bilmeyen bir masum, hala ulaşılmış değil bir saplantı var olduğu ortaya çıktı bir emekli ve bir eşcinsel adam.

6 kişi arasında, birbiriyle ilişkili bir geçmişe sahip olduğu ortaya çıkıyor. Tek Ville meydana gelen olayların uğruna olaylara kadar tek sakinleri sırlarını birini açtı. yanı bir başka işgalcilere da şoka okuyucunuza sırrı.

Tek Vadi Üzerindeki İzlemim

Tek Ville, okuduğum ilk Kore romanı. Bu romanı okumak, bir Koreli drama izlemek gibidir. Karakter figürleri ve kullanılan diyalog maratonda izlediğim Kore dramalarını anımsatıyordu. K-Pop ateşi olan için Tek Ville tavsiye ederim.

Bu romanın başlangıcında, hikayenin anlaşılmasıyla ilgili birçok karakterin yanı sıra aklımda hâlâ yabancı olan Kore'nin isimlendirilmesiyle ilgili bir sorunum var. Neyse ki, bu romanın ön sayfasında Tek Veli sakinlerinin isminin, yaşının ve mesleğinin bulunduğu bir yüz illüstrasyon var. Bu resim gerçekten bana yardım ediyor. Romanın başlangıcından ortasına kadar, resimlerin ve karakterlerin isimlerini uydurmak için resimlerden geçiyorum. Sonunda ortada yeni, hikayeyi hile yapmadan anlayabiliyorum. Anlaşıldığı için oldukça kötü bir okuyucuyum.

Bu romanda beni etkileyen bazı orijinal şeyler var. Belki de bu romanı kazanmak için jüri Kyobo Purple Romance yarışmasının düşüncesi budur:

İlk önce, Go Seong Min'in eski polis dedektifi esasına dayanarak çok etkilendim. Git Seong Min'in hala işinde kişisel bir borcu var. Soğukkanlı bir katil yakalamadı. Bu katil, yalnız olan kızları hedefliyor. Cinayet sebebinden şüphelenmek, kızların kanına acıkmış olan ruhunu tatmin etmektir. Yaşamı boyunca, Go Seong Min, emekli maaşlarının geri kalanı gibi bir Tek Ville kır evinde sessizce kalamaz. Go Seong Min'a kadar, katil orada yaşayan birine rastlar.

İkincisi, Hyeon Ah'ın kız kardeşi ortadan kaybolduğunda bir gece Choi Yun Seong ve Kang Hyeon Ah arasındaki iç çatışmadan etkilendim. Kang Hyoen Ah'ın Choi Yun Seong'a yaydığı nefret dolu bir görünüm her şeyi ifade edebilir. Bakış, tüm kargaşalarından ve kavgalarından daha anlamlıdır ve Choi Yun Seong'un azar azar olan Hyoen Ah'a olan güvenini yok eder. Tek Ville romanında tüm olası çatışmalardan nasıl daha güçlü bir bakış açısı olduğunu görebiliyorum. Choi Yun Kyo'ya selam söyle!

Üçüncü olarak, bu romanın kapak tasarımına bayılıyorum, parlak ve canlı görünüyor. Kapakta "Tek Ville" yazmak için kullanılan harflerin biçimi çok uyuyor. Ayrıca genel olarak romanlardan daha geniş olan kitap boyutunu da beğeniyorum.

Dördüncüsü, özellikle romanın sonunda Choi Yun Seong ve Kang Hyeon Ah'ın romantizmiyle rahatlatıyorum. Kore dramasının romantiği, çikolata kadar tatlı.

Bazı etkileyici şeylere ek olarak, bazı eleştirileri de aktarmak istiyorum. Bence bu roman bir şekilde olgunlaşmış değil:

İlk olarak, birbiriyle ilişkili bu figürün arka planı bana biraz doğal değildir. Oldu bir ya da iki şey olsaydı ben umursamıyorum. Ama şans eseri dört ya da beş şey sayarsa, beni rahatsız etmek için yeterlidir. Ya da belki de bu, Choi Yun Kyo'nun karakterlerini birbirine bağlamasının avantajlarından biridir. Bu tür şeylerin özel yaratıcılığı gerekiyor.

İkincisi, bazı tek Ville sakinleri başından beri tek bir yaşam istemiyorlar. Bu adam demek istediğim, yasak aşk ilişkisini saklayan kız arkadaşı ve Lee Jeong Hyoek'in yanına yaşamak isteyen Jeong Geon Woo. Tek Ville sakinlerinin seçim sürecinden şüphe duyuyorum. Jeong Mi In aslında bu Tek Ville'yi inşa etme niyeti midir? 1: 1000 oranı çok fazla geliyor.

bu romanı daha çok okumak ister mi? Choi Yun Seong, Kang Hyoen Ah ve arkadaşları daha yakından tanıyor musunuz? Hemen en yakın kitapçıya gidin.


Bu Yerde Herşey Olabilir!
Romantik hariç

Aşktan bıktınız mı?
Hayatının başkaları tarafından rahatsız edilmesinden bıktınız mı?
Bu Tek Ville, modern bir kır evi.
Tek bir gereklilik: bekar!
Hemen başlayın, sevgisiz sevimli bir hayat.

Altı kadın ve erkek, Tek Ville'nin sakinleri olacak. 1: 1000 seviyesinde rekabet ile sıkı rekabet ile seçilenler bunlar. Ancak, onları o yerde bekleyen, sessiz bir yaşam değildir. Her gün garip ve gizemli olaylar, güzel ve tek bir hayat hayal edenlere olur. Kırılan pencereden başlayarak, bir stalker banyoda tuhaf bir yazı, şüpheli bir cinayet şüphesi ve ... ... Tek Ville'nin ana kuralının ihlali yaptı.

İstedikleri sakinliğin tadını çıkarırlar mı? O zaman kim aşık olmak için ceza alacak?

Sort:  

Congratulations @ramazani! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

İyi günler dilerim, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçildi.

Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97