You are viewing a single comment's thread from:

RE: TEHLİKENİN Farkında mısınız?

in #tr7 years ago

Kur'an astrolojiyi değil ancak astronomiyi teyit eder. Doğru bilinen yanlışlar hakkında paylaşım yaptığımdan bu konuyu açmayı düşünüyordum fakat siz bu zan faaliyetini ayetlere dayandıranları bile layıkıyla ifşa etmişsiniz.

İlk bakışta burçları ayetlere dayandıracak bir paylaşım olduğunu düşünüp üzülmüştüm aslında. Yazının tamamını okuyunca anladım. Bu güzel bilgiler ve okuyucuyu araştırmaya sevk eden üslubunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

Çok teşekkürler sevgili kardeşim..
Kur'an bir ASTRONOMİ kitabı değildir ama onda astronomi de mevcuttur..
Kur'an bir KİMYA kitabı değildir ama onda KİMYA da mevcuttur..

Yani hiç bir konu yoktur ki, KUR'anda geçmemiş olsun..

Yalanlarına ALLAH'ı ve Ayetlerini alet edenler, sadece ALLAH ile aldatırlar..

KUR'an, 14 asır öncesinde uzayda 12 gezegen grubu olduğunu bile MUCİZEVİ olarak bildirmiştir. Ben ilkokulda okurken sadece 7 adet vardır diye okutuluyordu..

Geleceği sadece Allah bilir..

Allâmül-guyûb [gaybları en iyi bilen]dir. [KUR'an - Sebe 48]

Aynen öyle. Fakat kusura bakmazsanız bir düzeltme yapmak istiyorum. ''Kur'an'da din adına her şey vardır'' dersek daha doğru olacaktır.

Çünkü Kur'an da kendini böyle tanıtır. ''....Biz bu kitapta hiç bir şeyi eksik bırakmadık.(en'am 38)

Eğer Kur'an'ın kendi tanımlamasına ek olarak genel olarak Kur'an'da her şey vardır dersek bu bilmeyenler için yanlış yönlendirme ve İslam'da çelişki arayanlar için bir pürüz kaynağı ve ilhamı olabilir. Örneğin; Kur'an'da kanserin tedavisi yoktur, hani her şey yazıyordu? Diyenler çok olduğundan bunu belirtmek istedim.

Tekrardan emeğinize sağlık. Selamlar, sevgiler, saygılar.

''....Biz bu kitapta hiç bir şeyi eksik bırakmadık.(en'am 38) sözü yeterince açık..

Kur'an, her şeyi açıkça yazmaz.. Kanser tedavisi yoktu diyenler, inciri, üzümü, hurmayı, çörekotunu arıyı ve balı, sivrisineği, fili, deveyi tanımayan cahillerdir.. Amaçları fitne- fücur olup islama saldıranların CANLARI CEHENNEMDEYESE ben de öyle diyeyim.. topunun canı cehenneme ve ZALİM ve NANKÖRLER için yaşasın cehennem :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67597.54
ETH 3772.68
USDT 1.00
SBD 3.55