Kuantum Düşünce Nedir, Nasıl Uygulanır?

in #tr6 years ago

Kaynak

Kuantum Düşünce Felsefesi'ni mutlaka bir yerlerde görmüş veya duymuşsunuzdur. Peki insanları ve hayatlarını değiştirip, dönüştürdüğü iddia edilen, istedikleri yaşamı, mutluluğu, aşkı, zenginliği kendilerine çekebilecekleri iddia edilen kuantum düşünce nedir ve bu düşünce tekniği nasıl uygulanır?

Kuantum düşünce için süslü, bilimsel ve etkileyici tanımlar yapılabilir ama ben en basit ve yalın şekilde ifade etmeye çalışacağım. 

Kuantum düşünceyi kısaca, 'zihin gücümüzü doğru kullanmak' olarak tanımlıyorum.

Düşünce gücümüzün enerjisi ile, dönüştürme, değiştirme, oluşturma ve yaratma gücü olarak da tanımlanabiliyor.

Bu gücün her insanda mevcut olduğu ama çoğunluğun kullanmayı bilmemesinden kaynaklı olumsuz düşünce ve yaşam şekillerinin yaydığı negatif enerjilerle mutsuz ve acılarla dolu bir yaşam sürmesine sebep olabildiği söyleniyor.

Kuantum fiziği ile evrende madde dahil her şeyin aslında enerji olduğu kanıtlandı. Düşüncelerimizle de beynimizden enerji yayını yapıyoruz.

Kuantum düşünce felsefesi de özetle, neye odaklanırsak, evrene hangi enerjiyi yayarsak hayatımıza onu çektiğimizi belirtiyor. 

Kuantum düşünce tekniklerini öğrenip uygulayabilirsek evrene yaydığımız düşünce enerjisi ile yaşamımıza bir çok olasılık içinden istediğimizi çekebileceğimiz ve arzu ettiğimiz hayata kavuşabileceğimiz iddia edilmektedir.

Bu olumlu düşünce ve odaklanma tekniklerini öğrenmeden de düşüncelerimizle enerji yayını yapıyoruz ama inançlarımız, korkularımız, endişelerimiz, duygularımız ve bilinç altımızdan yaydığımız olumsuz enerjiler yoksulluk ve acı dolu bir yaşam sürmemize neden olabiliyor.

'Ben zaten kadersizim, kaderim kötü yazılmış, gökten para yağsa bana yine sahtesi denk gelir, şanssızım, talihsizim, bütün dertler sıkıntılar beni buluyor' gibi olumsuz düşünce ve söylemlerin yaydığı olumsuz enerji Kuantum Düşünce Felefesi'ne göre aslında tüm bu olumsuzlukları daha fazla hayatımıza çekmemize sebep oluyor.

Hepimiz farkında olmadan neyden korkuyor ve endişe duyuyorsak onunla mutlaka karşılaşıyoruz. Çünkü bilinçli ve bilinçsiz olarak bu korkularımıza odaklanarak enerji yaydığımız için bunları çekiyoruz. Bilinç altımızdan gelen korku ve endişelermizden uzman desteği almadan tek başımıza kurtulabilmemiz de gerçekten çok ama çok zor. 

Pozitif düşüncelerle mutlu ve huzurlu bir hayat sürebilmemiz için geçmişten kopabilmemiz, geçmişte yaşadığımız tecrübelerin olumsuz etkilerinden mutlaka arınabilmemiz gerekiyor. Gemişten kurtulup yaşadığımız ana ve geleceğe odaklanarak beynimizi de olumlu düşüncelere sevkedecek şekilde programlamak mutluluğu yakalayabilmek için olmazsa olmazımız.

Öncelikle kendimizle barışmamız, geçmişte bize kötülük yapıp acı çekmemize sebep olan kişileri affedebilmek, kin, nefret, intikam, kendine acıma gibi geçmişten gelen olumsuz düşüncelerden tamamen arınabilmek gerekiyor. 

Ben bunları okuyup düşündüğümde gerçekten de olumsuz düşünce ve duygularımın yaşamımı kötü etkilediğini farkettim. Çevremde pozitif enerjiye sahip olup yayan insanların benden çok daha mutlu hayat sürebildiklerini farkettim.

Kazancımın, paramın yetmeyeceği, biteceği, borcumu, faturalarımı ödeyemeyeceğim endişesini yaşayıp bu korkuya odaklandığımda gerçekten de bunun olduğunu farkettim.

Kripto para yatırımlarımda kaybedeceğim, zarar edeceğim endişelerine kapılıp bu olumsuz düşünceye odaklandığımda gerçekten de sürekli hatalar yapıp kaybettiğimi farkettim.

Sınavlarımda başarısız olacağım endişesine kapıldığımda başarısız oldum.

Dini öğretilerde de benzer şeyler olduğunu fark ettim. İçtenlikle ve kalpten yaptığımız dualarımızın kabul edileceği, beddua ve kötü düşüncelerimizin ise bize döneceği öğretiliyor. Kuantum Düşünce Felsefesi de aslında aynı şeylerden bahsediyor. Duygu ve düşüncelerimizle hangi enerjileri yayıyorsak yaşamımıza da onları çekiyoruz.


Bilinçli veya bilinçsizce evrene yaydığımız tüm olumsuz duygu ve düşüncelerden arınıp pozitif duygu ve düşüncelere odaklanarak arzu ettiğimiz mutlu bir hayata kavuşalım.


Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63041.44
ETH 2985.81
USDT 1.00
SBD 3.61