Sort:  

çok destek olan oldu burada yardım toplandı hatta bireyselde çok fazla insan el attı bir ara istanbulda çocuk kalmamıştı o dereceye gelmişti steemit bazı konularda çok iyi oluyor

Leyladan sonra yardım etmek isteyenlerin yardımda bulunabileceği en güzel proje, bu projeyi bize hatırlattığınız için teşekkür ederim. Keşke eskisi gibi birlik içinde yine bir yardım yapılsa çocuklarımızı sevindirsek hepbirlikte steemit ailesi olarak :)

benim ilk geldiğim günlerde harika bir ortam vardı @baycan. hatta ilk tnaıştığım kisi sizsiniz ve size çok saygım var ayrıca steemitte kaldıysam en büyük pay sizindir. Fakat o ortam tekrar oluşmayacak ben öyle bir ortam olacağını düşünmüyorum çünkü çok canlar yandı kimsenin kimseye güveni kalmadı herkes birbirini suçlar oldu vs vs . İlk zamanlarda herkes birbirine bir şekilde destek oluyordu ben şanslıyım ki o zaman girdim bu platforma. Ama yine de destek olan insanlar oluyorlar tabi bunda biraz benim az da olsa sanınıyor olmam etkili artık yeni gelen birinin sesini duyurması ve aileye dahil olması zor çünkü artık türkler bir aile değil malesef. Bu durumun geçici olduğunu ummakla beraber geçmeyeceği gerçeğini de kabullenmiş durumdayım

Çok acı söyledikleriniz, ama malesef gerçeklik payı da var. Bizler hala birlik olabiliriz. Belki de birkaç kıvılcım gerekiyordur. Sbd steem yükselmesi gibi... Kimbilir belki yine o günler geri gelir kısmen de olsa....

Eğer bizim aile olmamız için steem yukselmeli ise zaten türk olmanın bir önemi kalmıyor herkesle aile olunur çıkar ilişkisi varsa sadece

Haklısın :(

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63162.76
ETH 3063.49
USDT 1.00
SBD 3.85