You are viewing a single comment's thread from:

RE: Doktor saçmalıyor #bölüm3

in #tr6 years ago

Yalnızca merakımdan soruyorum, yanlış anlamayın lütfen. Hamburgeri elle yemek bahsettiğiniz mekanda ayıp mı kaçıyordu?

Sort:  

Sanıyorum öyleydi. Çünkü ekmeği üstten ayırıp servis ediyorlar ve çatal bıçak dışında seçenek sunmuyorlardı. En ucuzu o diye söylemiştim ama menülerinde hamburger olmasına şaşırmıştım zaten :)

:)) Doktor bu ne demek, elle yiyenlerin ellerine mi vuruyorlarda başka seçenek sunmuyorlar.

çatal bıçak dışında seçenek sunmuyorlardı

Hamburger biraz büyükse özellikle böyle servis eden çok yer var eğer tanımlamanı yanlış anlamadıysam ama bu çatal bıçakla yemeyi tercih edenler için olsa gerek. Benim önüme bu şekilde gelse de ben yine elle yiyorum ama o da zor oluyor tabii. Hamburgerin her yerinden bir şey fışkırıyor :))

Abi yani elle tutulsun diye bir ekstra aparat bişe koymamışlar ve üst ekmeği ayırmışlar. Ne bilim tecrübe alanım değil diye risk almadım 😂

İlginç bir tecrübe olmuş gerçekten.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62831.42
ETH 3123.16
USDT 1.00
SBD 3.85