You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bitcoin böyle iyiydik, ne oldu

in #tr5 years ago (edited)

Ellerine sağlık hocam. Analizlerini takip ediyorum. Tarzın çok hoşuma gidiyor.

Fincanı, düşüşü öngörmek ve yeni coinler çok güzel de hocam, keşke görsele kaynak belirtseydin projelere yazıyı önerebilseydik. Heba olmasın blockcahinde güzelim yazı.

Emeklerine sağlık. Sevgiler.

Sort:  

NŞA'da kaynak göstermeye dikkat ediyorum..
Ancak Pexel ve Pixabay gibi sitelerden alınan resimleri değil kullanmak ticari amaçla satmak bile serbest olduğundan bu tür resimleri kullanırken bilinç altı XL durumuna geçiyor ve ben de daha dikkatsiz olabiliyorum sanırım..

Uyarı için teşekkürler. Düzeltiyorum şimdi ;)

Rica ederim efendim. Projelere öneri yapmak için baktığımız için daha dikkatli oluyoruz ister istemez. :)

Analizlerin devamını bekliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64215.81
ETH 3150.89
USDT 1.00
SBD 3.86