You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #1: Sudefteri

in #tr5 years ago

Harika olmuş bu. Sorular çok iyi. Sorulara verilen @sudefteri cevapları başka güzel. Beni hatırladığın için sevindim @sudefteri, teşekkür ederim.

Üslubunu çok beğeniyorum @damla. Birleştirici bir gücün var. Emeklerinin hakkı ödenemeyecek, hiçbir şekilde. İyi ki varsın.

Sort:  

Teşekkür ederim @sahinadm
Ben de senin için aynısını söyleyebilirim. Emeklerin için çok teşekkürler :)

Rica ederim efendim. @edebiyat sağ olsun. :))

Ay canım benim! Muck. :))

Posted using Partiko Android

Muck diyen @edebiyat ilk defa görüyorum. 😂

Posted using Partiko Android

teşekkür ederim beğenmene sevindim, senin de birleştirici gücün çok güzel, ikiniz de iyi ki varsınız @edebiyat ile:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67599.37
ETH 3782.24
USDT 1.00
SBD 3.49