You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konuk Yazar [Güzel İnsan @sahinadm]

in #tr5 years ago

Ya hocam. Ben şimdi sana ne diyeyim bilemedim ki... Yazıyı @edebiyat hesabından düzenlerken Gerçek anlamda okumadım. Yayınlandıktan sonra herkesle beraber okumak istedim. Güzel de oldu sanırım.

Güzel dedim de burada senin yüreğinin güzelliğinden söz etmeden yorumu bitirirsem haksızlık yapmış olurum. Tam anlamıyla bir dostsun. Tıpkı diğer dostlarım gibi. Ah, evet bazılarından daha fazla dostsun. :) Bunu neden tekrar ettiğimi bilmiyorum. Benimle beraber kırk defa tekrar eder misin...

Neyse, seni çok seviyorum. :)

Sort:  

Hocam ya bitanesiniz :) Siz de benim için öylesiniz teşekkür ederim. Sizin gibi duygularımı açık açık yazamıyorum ama iyi ki tanımışım sizi, dost, arkadaş her haliyle. Değerlisiniz gerçekten. Kırk defa ediyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63955.40
ETH 3139.68
USDT 1.00
SBD 3.87