You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wonderland Eurasia / Ankapark'ta bir gün

in #tr5 years ago

Vay be. Harika olmamış mı sence de? Ben çok beğendim. İlk fırsatta gezeceğim burayı.

Bu fotoğraf bir harika. Güzel açıdan yakalamışsın. Bunu yapan mühendisler sanırım bir Selçuklu ve Osmanlı tarihi eserleri karması oluşturmayı planlamışlar ve çok başarılı olmuşlar.

Yapılarda Topkapı Sarayı, İshak Paşa Sarayı, Mevlana Türbesi, Sivas ve Erzurum Çifte Minareli Medreseleri'ni rahatlıkla seçebildim. Bilmediğim veya göremediğim başka eserlerde vardır muhakkak arada. Çok hoş olmuş ya. :)

Çok teşekkür ederim bu paylaşım için @sudefteri. :)

Sort:  

Vay be. Harika olmamış mı sence de? Ben çok beğendim. İlk fırsatta gezeceğim burayı.

çok teşekkür ederim beğenmene sevindim ve yorumuna da 🌼

Yapılarda Topkapı Sarayı, İshak Paşa Sarayı, Mevlana Türbesi, Sivas ve Erzurum Çifte Minareli Medreseleri'ni rahatlıkla seçebildim. Bilmediğim veya göremediğim başka eserlerde vardır muhakkak arada

o fotoğrafı ben de beğendim çünkü karşıdaki manzara harikaydı, birçok tarihi eserin benzerini görmek bile çok güzeldi.
umarım sen de gezip görürsün ve bizimle paylaşırsın düşüncelerini:)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59110.01
ETH 2990.61
USDT 1.00
SBD 3.72